Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887982 Twee Druppels Water

• Auteur

Wij vinden dat Wieteke en Freek heel veel op elkaar lijken.
    En nadat we gisteren een foto van Freek hebben gemaakt en die vergeleken met de foto van Wieteke, kunnen we daar echt niet meer om heen volgens mij. Het zijn echt twee druppels water. Vinden jullie niet?

Freek 12 weken oud!

Wieteke 4 maanden oud!

Overigens hebben we hier vanmorgen weer een eerste mijlpijl gehad. Wieteke heeft gepoept op het potje. Wij vonden het geloof ik leuker dan Wieteke, die vond het resultaat toch behoorlijk schrikken. Maar goed, het begin is er. En ik ben natuurlijk super trots op mijn grote, kleine meid.

Groetjes,
    Geeske, Wieteke en Freek.

#3733360 Quote

inderdaad zeg, ze lijken echt veel op elkaar.

Liefs sandra

#3733365 Quote

Ja, ze lijken echt veel op elkaar.
    Leuk om die vergelijking te zien.
    Ze hebben beiden ook zo'n schattige lach!! Met van die lekkere bolle wangetjes.

#3733382 Quote

Ik zou maar goed het inplakken van de foto's bijhouden, want over een paar jaar weet je echt niet meer wie wie ook alweer was! Wat een gelijkenis!
    Liefs Nelleke

#3733387 Quote

Zo hee echt 2 druppels ja!! Knap dat ze op het potje heeft gepoept.

#3733432 Quote

Zo dat kan je wel zeggen zeg! Ik zou die goede raad wb de foto's inplakken idd maar opvolgen, want dat wordt lastig anders haha!

Groetjes van Cissy

#3733433 Quote

Zo zeg, die 2 lijken echt erg veel op elkaar. Hoewel ik wel vind dat Wieteke iets meisjesachtigs heeft en Freek iets jongensachtig (gelukkig maar, hihi).
    Maar het is echt frappant, die gelijkenis!

Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3733461 Quote

Ze lijken echt enorm op elkaar, echt broer en zus!
    Knap dat het potje al zo goed gebruikt wordt.
    Groetjes Laura mv Thom

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct