Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887985 Nieuwsflash Voor Alle Nieuwe 2 Jarigen

• Auteur

Jemig, je knippert even met je ogen en er zijn gelijk tig nieuwe peutertjes jarig. Voor iedereen die ik gemist heb……..

"Je bent nu twee, Zeg Nee. Op alles.
    Ook als je ja bedoelt. Zeg Nee.
    Hou vol. Je bent niet alleen.
    Zeg Nee. En wacht op verdere instructies."

Groet, O.P.R.

#3733380 Quote

O.P.R. ???

Organisatie voor Peuter Rebellie?

#3733385 Quote

hahaha ik had "Ondergrondse Peuter Rebellen", maar de jouwe is ook goed!

Ajuus, ilja

#3733386 Quote

Nou nee heb ik vandaag nog niet gehoord. Wat ik al wel een paar keer heb gehoord is   " ik wil" en " stop, mirthe doet zelf!" pffff net een paar uur 2, dat belooft nog wat.

#3733394 Quote

Haha…komende zaterdag wordt Rebecca 2 jaar, maar die NEE fase is al een tijdje aan de gang hier. En ook zegt ze vaak: LEEVE, ze bedoeld dan dat ze het ZELF wil doen.
    'Kecca leeve = Rebecca zelf', zegt ze dan. Soms zegt ze het nogeens duidelijker: "Kecca IK doen". Dan kan ik het beter maar aan haar over laten of anders vliegt het speelgoed of wat dan ook je om de oren. Hier een hele pittige dame!!! Lukt het uiteindelijk zelf toch niet, dan wordt ze boos en driftig en vliegt het speelgoed o.i.d. alsnog om je oren! Of ze gaat languit op de grond liggen boos zijn!
    Tja…ik ben/word twee en ik zeg NEE…we moeten er maar doorheen moeders!

#3733414 Quote

ooohh ik heb stiekum al gekeken maar moet nog een paar daagjes wachten. Vanaf zondag sluit ik me ook aan bij de O.P.R

SSStt niet aan mijn moeder vertellen
    Kusje Tess

#3733417 Quote

Thomas heeft helaas het pré-nee, tijdperk ook al ontdekt hoor, en moet officieel ook nog enkele dagen voor het zover is, WHAHAH!

#3733439 Quote

Kian heeft nog een maand voor hij zich aan mag sluiten, maar hij kijkt graag naar grotere kinderen. Het 'effe oe' (zelf doen) en 'nee' is hier ook al het gesprek van de dag (wat zeg ik: van de minuut).

#3733514 Quote

Hier ook nog een maand te wachten, maar we hebben hier al een hele tijd "hoefe niet" en "Jel doen"
    Wanneer stopt dat eigenlijk? hahaha
    Ik zeg wel eens nee je moet niks, poepen moet je anders krijg je buikpijn. Dan kijkt hij me aan en zegt; nee Jel niet poepie, kleine geetje (kleine scheetje)  
    Maar dan is het hoefe niet in ieder geval wel even over voor hooguit 5 minuten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct