Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887994 Van Harte Gefeliciteerd Mike

• Auteur

Een hele fijne verjaardag vandaag Mike!! Laat je maar lekker verwennen met aandacht en cadeau's..

#3733466 Quote

Hee Mike van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!! Nog een stoere 2-jarige erbij!
    Maak er een superleuke dag van met heel veel kadootjes!!

Dikke kus van Fabio en Cissy

#3733471 Quote

Hieperdepiep…………….HOERA!!!!!!!!

Tot vanmiddag jarige job!

hihi, ik was vanochtend met Julian aan het oefenen: we gaan naar Mike en hij zei: Mij.
    Nee, zei ik, naar Mi-Ke. En later was-ie aan het spelen en hoor ik hem zeggen: Mi-Ke, ja na Mi-Ke! hahaha!

Fijne verjaardag!

Julian, Gert en Ellen

#3733473 Quote

Gefeliciteerd Mike!!! Alweer twee jaar!!

Tot vanmiddag!!!!

#3733477 Quote

Jeetje…ook al weer 2 jaar!
    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag!
    Pascal

#3733501 Quote

Heee Mi-Ke!!

Gefeliciteerd kereltje! Heb je een leuke dag gehad vandaag? Je vriend Julian was er in ieder geval las ik al, dus dat was alvast gezellig. Je bent vast megaverwend.

Hopelijk heb je genoten en hopelijk laat mama ons snel meegenieten via foto's van je feestje

Groetjes
    Susan & Sophie

#3733508 Quote

Hey Mike,

Op de valreep nog even felicitaties vanuit het Brabantse Oisterwijk. Wij hopen dat je een heel fijne verjaardag hebt gehad en morgen heerlijk kunt genieten van alle cadeautjes die je kreeg….

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

#3733509 Quote

Ook vanuit deze hoek willen wij je feliciteren met je 2 e verjaardag.
    We hopen dat je een hele leuke dag gehad hebt vandaag.

kaat en jaimey

#3733510 Quote

Hey stoere kerel! Gefeliciteerd!
    Liefs Nelleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct