Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

888025 Miniforumdagje Bij Speeltuin Boslust

• Auteur

Hoi hoi,

Ik heb samen met Stephanie mv Stijn en Tessie mv Finn afgesproken om donderdag 14 augustus naar speeltuin Boslust te gaan.Misschien  hebben er nog meer dames en hun lieve schatten zin om ook te komen spelen en kletsen.Ze hebben er een restaurantje en het is er heerlijk vertoeven.Laat het maar even weten als er ook zin in hebt.De speeltuin ligt in de bossen van Essen,net over de grens.

Liefs Kitty en Tess

#3733735 Quote

Heb je toevallig iets meer info (website of zo of adres) en is het Essen in België of Duitsland???

Groetjes Fonske

#3733736 Quote

Hey Yvonne,

Ik ban aan het zoeken,maar denk niet dat hun een website hebben ofzo.Maar ik zoek nog eventjes…

Liefs Kitty en Tess

#3733754 Quote

Dat klinkt gezellie!!

Wij willen ook meer info, waar ligt het precies enzo
    Oh en mogen er evt honden? We hebben namelijk de hond van mn schoonouders (nou ja hondje) te logeren. En het is misschien dan wel leuk om papa ook mee te nemen, mits hij een eigen vrije vakantie dag wil natuurlijk haha

#3733755 Quote

Ah nee!!! Ik kijk net op  de site http://www.debosrust.be en ze zijn op donderdag gesloten!!!
      De hufters!
    Kitty, weet jij nog een andere leuke speeltuin in de buurt?
    Wij gaan ook wel es naar http://www.tweegebroedersindehoogheneer.nl  in Etten-Leur. Is dat misschien een optie??

Tessie

#3733759 Quote

Oei, dat is onhandig… (zacht uitgedrukt).
    We moeten wel naar binnen kunnen uitwijken met dat wisselvallige weer van de laatste tijd.

#3733770 Quote

Hahaha tessie!
    Maar inderdaad niet snuggertjes nee

Mn woonkamer paste vorige keer ook 6 kids in en overal speelgoed dus kom maar op

#3733771 Quote

neeneeneenee Pauline… het is wel een Brabants uitje. Dus Spijkenisse valt af  .

#3733789 Quote

Gelukkig, huize Kitty is gewoon geopend tijdens de schoolvakantie… klinkt ook goed, toch? Het weerbericht voorspeldt voor de zekerheid van alles wat; zon, regen, onweer…  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct