Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

888028 Verjaardagsfotoaposs Tess

• Auteur

Tess heeft een geweldige dag gehad en ze heeft genoren van alle aandacht. Vanmorgen om 11.00 waren de eersten en om 19.15 hadden we het huis weer leeg (en aan de kant want iedereen hielp even met opruimen)

Even een paar foto's

De taart

net beneden en mijn cadeau bekijken

Je moet je aandacht er goed bijhouden

Mijn eigen taartje

Nick heeft goed geholpen met uitpakken

met mijn oma's op het luchtkussen

even spelen met opa

lekker wild kapsel

even uitrusten bij mama

nee mama ik ben niet moe.

Liefs sandra

#3733768 Quote

Oh, mooie meid, je ziet er ook nog eens echt jarig uit! Je haren mooi en een feestblouse aan!
    Wat fijn dat je hebt genoten!

Ellen mv Julian

#3733793 Quote

Wauw, echt jarig geweest dus! Wat een leuke foto's en wat heeft ze genoten zo te zien….

Die laatste foto spreekt boekdelen hahaha.

Liefs
    Susan

#3733796 Quote

wat een leuke foto's!!!

helemaal uitgeput aan het einde van de dag!

Nog gefeliciteerd..

#3733797 Quote

Eindelijk mocht het keukentje naar beneden! Was je er net zo blij mee als mama   Vast wel, het is een hele mooie! Met de oma's op het luchtkussen dat is ook wel heel speciaal op je verjaardag. Het was echt een groot feest zo te zien, bofkont!
    Groetjes Laura mv Thom

#3733834 Quote

Tjeetje Tess,wat een gaaf feest….ik hoop strakkies in september ook zo'n leuk feeste te hebben!
    Dikke kus van Tess

#3733847 Quote

Wat een heerlijke foto's en wat een moe maar voldaan koppie op die laatste foto!
    Jullie hebben zo te zien een heerlijke dag gehad!

Groetjes Fennie en Jente

#3733848 Quote

Zie ik daar een springkussen… COOL!

Zo te zien heeft de hele familie een geweldige dag gehad.

#3733857 Quote

Wat een gaaf feest! Met een grote springkussen………..ik wou dat ik ook nog zo lekker klein was. Ziet er erg gezellig uit! En wat heb je een mooi keukentje gehad! Helemaal super!
    Liefs Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct