Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

888030 Yoalls Verjaardagsfotos

• Auteur

hey meiden,

ik probeer al een paar dagen foto`s upteloaden via Hyves maar heb steeds ruzie……maar zoals beloofd probeer ik toch of de paar foto`s die ik heb upgeload hier kunnen worden geplaatst…..

De feesttent `s ochtends in de vroegt….en nog lekker leeg haha

Hieperdepieperdepiep Hoera ik ben 2 jaar…..

Kaarsjes blazen met mama……ik heb ze zelf allebei uitgeblazen…..goed he

Mijn taart…..hmmmmmm ik ben dol op slagroom en chocola…..

Natuurlijk moest ik er ff eentje samen drinken met de visite……

` s ochtends op bed direct zn eerste cadeautje uitpakken…..de Tonka shovel die hij zow graag wou hebben…..(hij praat nl alleen nog maar over shovels, kranen en trucks……)

En ook heeft ie van ons z`n eerste echte jongensfiets gekregen, en hij scheurt al mooi hier in de straat rond, helaas kan ie nog niet echt remmen dus heeft al een paar keer ondersteboven gelegen en de knietjes kapot gehad…

En dit is het cadeau van z`n opa en oma (mijn ouders) hij is helemaal dol op zn eigen tuinhuisje…..

En hier nog ff een foto van Yoëll met z`n vriendinnetje Gwenn…..hij is helemaal dol op haar en geeft haar de hele dag door kusjes als het kan…..tis ons buurmeissie….

Zow tis een kleine impressie jammer dat Hyves niet wou meewerken….

Liefs Denise

#3733775 Quote

Wow Yoell, wat ben jij verwend! Een eigen feesttent, taart, bier, grote machines…. man! Wat een feest.
    Liefs Nelleke

#3733778 Quote

beetj laat maar nogl gefeliciteerd erg leuke foto's en wat ben je goed verwent!

#3733795 Quote

Zooo dan: die tent hahahaha, geweldig! Cool dat hij al fietst zeg, wat een binkie al!

En hoe is het met jou en de kleine in je buik? Voel je je goed?

Liefs
    Susan

#3733798 Quote

Wauw, jullie hebben goed uitgepakt, wat een feest! Jij bent lekker verwend Yoell! Knap dat je zelf je kaarsjes hebt uitgeblazen, ben benieuwd wat je gewenst hebt..
    Groetjes Laura mv Thom

#3733812 Quote

Zo zeg, dat is me een feest geweest! Super hoor! Hoop dat wij hier ook van dat mooie weer krijgen met Julian's verjaardag!

Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3733833 Quote

Wauw…wat een knalfeest!!!Ziet er keileuk uit.
    Liefs Kitty en Tess

#3733854 Quote

leuk feestje hoor, en wat is yoëll al een kereltje zeg.

Liefs sandra

#3733944 Quote

Wauw wat is Yoëll verwend zeg!! Leuke foto's! Feest is goed geslaagd en wat hebben jullie toch een lekkere giga grote tuin!
    Liefs Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct