Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

888040 Van Geboorte Tot Twee Jaar

• Auteur

Ik heb een leuke collage gemaakt van Chris vanaf dat hij geboren is tot nu…bijna 2 jaar…wie volgt!

x Pascal

#3733897 Quote

Wat leuk zeg, heb je dit met Picassa gemaakt?

Trouwens zo donker bij geboorte en dan nu zo blond…was bij mike ook zo!!

liefs jen

#3733900 Quote

Leuk om te zien.
    En die haartjes… die zijn compleet veranderd!
    Heb je een speciale site gebruikt voor je collage of ben je zelf aan de knutsel gegaan?

#3733901 Quote

picassa…kun je zo gratis downloaden!

#3733903 Quote

Oooh wat mooi!
    Wat veranderen die kindjes toch he!

Liefs,

Tessie

#3733912 Quote

Had er toevallig vorige week eentje gemaakt. Wel met minder foto's maar vond het toch wel mooi.
    Het toont zo mooi onze kleine lachebek! Ik was al bijna vergeten dat ie ooit stil kon liggen!
    Liefs Nelleke

#3733918 Quote

Je ziet zo mooi die ontwikkelingen, maar ook de veranderingen in het gezicht. Je ziet ze steeds wijzer worden. Leuke foto's Nelleke!
    Je hebt een heerlijk ventje!

liefs Pascal

#3733924 Quote

Wat een leuke foto's (allebei!) zeg.

Het lijkt wel een ander kind Pascal, die foto waar hij ligt met dat blauwe shirt aan, wat is hij veranderd zeg. Echte babyfoto's zeggen nooit zoveel over hoe ze eruit gaan zien vind ik altijd, maar Chris is in de loop van de tijd écht veranderd zeg.

Knap mannetje (en zijn broertjes ook) heb je, dat zonder meer!

Groetjes
    Susan

#3733926 Quote

Wat een leuke collage, zeg! En wat heb je toch een knap kereltje!
    Enzo was ook zo donker toen hij net was geboren en nu is hij ook zo blond.
    Tis zo leuk om te zien hoe groot ze worden. Ik blader wel eens door de foto's heen toen hij nog zo klein was en als ik zie hoe groot Enzo nu is geworden.
    Het gaat snel…

liefs
    di silva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct