Inderdaad, het is een fase!!!
Er is al eens eerder een topic over geopent.
Rebecca heeft deze fase ook gehad. Ik heb haar 's middags nooit wakker gemaakt, maar laten slapen tot ze zelf wakker werd.
Ik werk niet meer, dus hoef er niet vroeg uit en zij ook niet om naar een kdv te gaan ofzo.
Ik heb er ook nooit een probleem van gemaakt dat ze aan het kletsen of zingen was in bed. Dat vond/ vind ik altijd gezellig en voor haar is het de dag verwerken. Want ik hoor vaak allerlei namen, dingen die ze gedaan hebt, liedjes die ze geleerd heeft.
Ze valt vanzelf een keer in slaap. En nieuwe prikkels doet ze niet op als ze rustig in bed ligt…ze verwerkt alleen dingen.
Ze heeft ook een tijd gehad ( en nu nog wel) dat ze ons constant roept, heeft ze weer dorst, moet ze nog dit of dat. Als we geen gehoor geven gaat ze huilen. Dit pak ik wel steng aan en als ze weet dat ze over een grens is gegaan (en dit dus van mij hoort), gaat ze binnen 5 minuten slapen. Ik laat haar nl. 5 minuten huilen en ga dan naar boven. Was haar traantjes weg, geef haar wat water en loop dan weer weg. Zonder al teveel te zeggen ofzo.
Sterkte!!