Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

9 dagen overtijd

• Auteur

Hey dames,

Hier nu 9 dagen over tijd. Maar op dag 7 was de test negatief cb. 

Voel me al wel de hele week anders. Zo nu en dan ook het gevoel dat de ongesteldheid er aan komt maar tot nu toe nog niks. Heb vooral smorgens meer honger als anders. Ook zijn mijn borsten zo nu en dat gevoelig. 

Ben 8 maanden geleden gestopt met de pil na 11 jaar. Werd telkens na 29 of 30 dagen ongesteld 1x was het 35 dagen. Die maand had ik wat last van stress op het werk. 

Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik nog een keer testen. 

Wou even mij verhaal kwijt.

Liefs.

freragon
    Bijdrager
    #10181851 Quote

Ik hoop voor je dat de test er alsnog positief uit komt! Heel veel succes met wachten. 

#10181906 Quote

Hoi lieve Gebruiker10115892,

Ik zit precies met hetzelfde, ik ben 10 dagen overtijd en gister een negatieve test. Ik heb wel gevoelige borsten en soms wat samentrekkingen in mn buik..

In november precies t zelfde gehad, bij dag 12 overtijd helaas nog geen positieve test maar uiteindelijk bij 14 dagen overtijd hele heftige bloeding met stolsels (een vroegtijdige miskraam)… 

Hoop voor ons op een positieve test🙏🏼

Liefs, Valerie 

#10181918 Quote

Hallo lieve, Valerie

Ik ben dus niet de enige. 

krijg er wel een heel onzeker gevoel van, wil het graag weten. Vlak voor ik ging testen had ik echt het gevoel dat het raak was. 

Hoop vrijdag op een positieve test en voor jou natuurlijk ook.

Liefs, Sanne 

#10182275 Quote

Hey valerie,

Was benieuwd hoe het bij is. Hier nog steeds niks.  Hoop dat de test morgen ochtend meer duidelijkheid geeft. 

Liefs, Sanne

#10182300 Quote

Hoi Sanne,

Wat jammer dat je geen melding krijgt als er word gereageerd. Of doe ik iets niet goed? Haha.

Nog steeds niet ongesteld en ik wacht ook nog ff met testen, dit omdat ik de vorige bij dag 12 heel erg misselijk was en had overgegeven en het dus bij dag 14 mis ging. HA vertelde me dat, dat ook hoort bij een miskraam.. Nu 11 dagen overtijd, borsten zijn gevoelig, tepels (lijken) groter en heb af en toe wat gerommel in me buik. Blijf hopen en duimen maar we proberen er niet teveel aan te denken.

Hoe is het bij jou?

Liefs Valerie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10182400 Quote

Hey valerie,

Ik heb zo juist getest. weer negatief, ben nu 11 dagen over tijd. Ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben. Maar ik hou je op de hoogte. Hoop voor jou dat je over een paar dagen wel een positieve test heb.

Liefs, Sanne 

#10182569 Quote

Heyy Sanne,

Wat denk je dat het dan kan zijn? Ben je altijd op tijd ongesteld? Ik vraag me echt af hoe dit nou zo kan en dan niet zwanger zijn? Dit is pas onze eerste poging en die van jullie?

Liefs Valerie

#10182761 Quote

Hey valerie,  

Ik heb gisteren de huisarts gebeld. Die zegt dat het nog steeds mogelijk is dat ik zwanger ben dus gewoon weer een paar dagen wachten en dan weer testen. Hij zij dat mijn lichaam waarschijnlijk heel langzaam hcg aanmaakt. En dat het nog te vroeg is om te testen. Ik ga dinsdag weer testen en als die dan nog negatief is bel ik de huisarts weer voor een afspraak. Ik ben in de afgelopen 8 maanden 1 keer 5 dagen over tijd geweest die maand had ik veel stres op het werk. 8 maanden geleden gestopt met de pil. Was gelijk regelmatig ongesteld. Dit is voor ons ook de eerste poging. Heb inmiddels veel witte afscheiding. 

Liefs, Sanne 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct