Hoi dames,
ik wil het toch even delen vragen of iemand ervaring heeft ?
Ik ben dus negen weken geleden bevallen. Ik ben borstvoeding gaan geven en toen netjes binnen drie weken aan die pil gegaan. Toen gestopt met borstvoeding na vijf weken en toen mocht ik van de dokter die pil doorslikken. Toen ook ongesteld geworden tussendoor . Maar ik heb aantal keer gehad ik hem Savonds vergat en toen sochtends nam. Nu heb ik een kleine week hele rare bruine stolsels en heel licht bloed verlies. Het is in fases. Ik heb al een test gedaan uit te sluiten maar ik was te vroeg . Ik zit beetje in de war en vorige keer kon het al wel rond deze tijd maar toen had ik vervroegde en had ik alsnog verkeerd geteld. Nu voel ik me wel anders maar , ik heb telelens buikpijn, misselijk, geen energie, veel plassen en ik voel mezelf gewoon niet. Vorige keer had ik het ook gelijk door en heb weer zo’n voorgevoel. Mensen ervaringen, ik hoor ze graag. Overigens als het perongeluk raak is is het hartstikke welkom. Maar vorige keer was ik zo zwanger binnen een keer. Ben je ook vruchtbaarder na je zwangerschap? Iemand ervaring ook met door de pil zwanger worden de borstvoedingspil?
Groetjes een wanhopige vrouw