Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

9 Weken Geleden Bevallen En Nu Zwanger Door De Pil Heen

• Auteur
  • Mirjamvd
    Bijdrager

Hoi dames,

ik wil het toch even delen vragen of iemand ervaring heeft ?

Ik ben dus negen weken geleden bevallen. Ik ben borstvoeding gaan geven en toen netjes binnen drie weken aan die pil gegaan. Toen gestopt met borstvoeding na vijf weken en toen mocht ik van de dokter die pil doorslikken. Toen ook ongesteld geworden tussendoor .  Maar ik heb aantal keer gehad ik hem Savonds vergat en toen sochtends nam. Nu heb ik een kleine week hele rare bruine stolsels en heel licht bloed verlies. Het is in fases. Ik heb al een test gedaan uit te sluiten maar ik was te vroeg . Ik zit beetje in de war en vorige keer kon het al wel rond deze tijd maar toen had ik vervroegde en had ik alsnog verkeerd geteld. Nu voel ik me wel anders maar ,  ik heb telelens buikpijn, misselijk, geen energie, veel plassen en ik voel mezelf gewoon niet. Vorige keer had ik het ook gelijk door en heb weer zo’n voorgevoel. Mensen ervaringen, ik hoor ze graag. Overigens als het perongeluk raak is is het hartstikke welkom. Maar vorige keer was ik zo zwanger binnen een keer. Ben je ook vruchtbaarder na je zwangerschap? Iemand ervaring ook met door de pil zwanger worden de borstvoedingspil?

Groetjes een wanhopige vrouw 

Mirjamvd
    Bijdrager
    #10535674 Quote

Overigens was dit veelste vroeg voor een ongesteldheid anders 

JannekeN
    Bijdrager
    #10535686 Quote

Heb je al een zwangerschapstest gedaan?

#10535746 Quote

Klinkt alsof het een gewone menstruatie na bevalling is. Ontzwangere is ook zon beetje 9 maanden he. Al die tijd doet je lichaam nog erg raar. Bij mijn 1e had ik na ruim 1 jaar alles weer ongeveer onder controle dat ik dacht he dit lijkt weer op mezelf ook al was ook meteen weer aan de pil. En bij de 2e was ik na maand of 5 weer ongeveer mezelf. Ook daar gelijk weer aan de pil gegaan. Ik was nu bij de 2e en nu bij mijn 3e ook gelijk zwanger.

Denk dat je gewoon ant ontzwangere bent en er zijn veel dames die na de 3e of 4e cyclus nog best wel stolsels hebben dus schrik daar niet van. Bij twijfel heb je altijd je ha.

Mirjamvd
    Bijdrager
    #10535863 Quote

@janneken ja te vroeg maar ik ga er morgen nog een doen.

@mamalovetheirboys ja ik snap het maar de eerste keer ongesteldheid was goed. En nu amper bloed verloren en het was ook na twee weken vorige ongesteldheid. En ik ben ook heel erg misselijk geen honger en sommig eten walg ik van. En ik ben ook echt een paar keer de pil vergeten en zo is m’n moeder ook toen zwanger geraakt. Maar ik ga testen en ik hoop het is wat jij zei.

Mirjamvd
    Bijdrager
    #10535864 Quote

@janneken ja te vroeg maar ik ga er morgen nog een doen.

@mamalovetheirboys ja ik snap het maar de eerste keer ongesteldheid was goed. En nu amper bloed verloren en het was ook na twee weken vorige ongesteldheid. En ik ben ook heel erg misselijk geen honger en sommig eten walg ik van. En ik ben ook echt een paar keer de pil vergeten en zo is m’n moeder ook toen zwanger geraakt. Maar ik ga testen en ik hoop het is wat jij zei.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10535869 Quote

Laat het ons weten. En alleen maar leuk als ze dicht op elkaar zitten.

Eva
    Bijdrager
    #10535972 Quote

Ik denk dat je met de borstvoedingspil de minipil (Cerazette of Desogestrel) bedoelt? Deze slik je continue door, dus zonder stopweek, waarbij je tussendoor bloedverlies kan hebben, eigenlijk precies zoals jij beschrijft. 

Het is aan de andere kant wel zo dat je deze erg strikt op tijd moet innemen, meer nog dan bij de ‘normale’ anticonceptiepil. Het zou dus kunnen dat hij deze maand niet goed gewerkt heeft. Dan zou het dus kunnen dat je zwanger bent, maar het is denk ik afhankelijk van wanneer je de pil precies vergeten bent wanneer je dan het beste kan testen( dat kan ik niet zo goed opmaken uit je verhaal?)

Mirjamvd
    Bijdrager
    #10536158 Quote

@mamalovetheirboys

ja dat zeker test net was negatief ik ga er overmorgen nog een voor de zekerheid doen en anders denk ik gewoon dat het gelukkig nog niet raak is.

@Eva ja klopt alleen de eerste keer was echt een ongesteldheid hoe ik het normaal ook had. Ik ben hem zeker vijf keer vergeten maar dan nam ik hem de volgende dag. Vooral in de tweede week. Maar net was die negatief. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct