Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Alweer ronde 10 voor de 2de

• Auteur

@kersencake balen zeg!😢 Jou cyclus is nog steeds een groot mysterie omdat je nod op 19 juli stond en je er vorige maand zo lang op moest wachten. Wat was nu je LF?

Ik zit hier ook met 1 groot mysterie ik voelde weer dezelfde krampen als tijdens mijn ovulatie dus ik dacht ik doe gewoon weer een test en weer positief. Ik las op internet dat je lh een week na je eisprong weer toe neemt? Ik zit nu op 7 dpo

#10339885 Quote

Z-Brandt 16-19 juli

Jillz 24 juli

Suusx 10 augustus

@kersencake en didii wanneer is jullie verwachtte nieuwe nod? 

Kersencake
    Bijdrager
    #10339909 Quote

Z-Brandt, bevruchte eicellen maken ook lh aan;) Ik hoop dat dit goed nieuws betekent!!

SuusX
    Bijdrager
    #10340002 Quote

Kersencake shit wat balen zeg! Weer een ronde voorbij.. Ellendig hé! Hoeveelste ronde voor jou? Wees lief voor jezelf! 

Z-brandt ik zou toch voorzichtig een zwangerschaps testje gaan doen! Wanneer mocht je testen?

MIjn menstruatie is weer voorbij was wel kort maar wel flink gebloed. Woensdag de afspraak met de gynaecoloog voor de uitslag en ’t vervolg vindt ’t wel erg spannend allemaal! Nou heeft mijn man alleen vermoedelijk weer nierstenen die is nu naar het zh voor bloed prikken en urine inleveren.. Lekker handig tegelijkertijd 🙈

Mijn nieuwe nod is rond 10 augustus 

#10340046 Quote

Ik zit nog niet op 10 dpo dus het lijkt me nog een beetje vroeg voor een zwanger schap test 

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Passiebloem
    Bijdrager
    #10340052 Quote

Ik ben nieuw hier, ik ben 31 jaar en zijn nu 9 maand proberen om zwanger te worden. 

Heb een regelmatige cyclus maar dat zegt dus niks. Ben nu 5 dagen voor nod en zit nu al in spanning, hoop zo dat het deze keer wel lukt. Fijn om ervaringen te kunnen delen. 

Heb vandaag al wel een vroege zwangerschapstest gedaan, deze was negatief, moet nu gewoon afwachten op de nod🙄

#10340067 Quote

Welkom passiebloem! Is het je eerste kindje? 5 dagen voor nod testen is wel heel erg vroeg. Doe je dat vaker of heb je er nu gewoon een ander gevoel bij?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct