Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Alweer ronde 10 voor de 2de

• Auteur
  • Passiebloem
    Bijdrager
    #10340086 Quote

Ik voelde me inderdaad anders, kan niet goed uitleggen wat er anders is. Misschien dat ik het zo graag wil dat ik het mezelf wel wijsmaak. Het is inderdaad onze eerste, hoorde dat dat soms ook wat langer kan duren

Rojo
    Bijdrager
    #10340109 Quote

Z-brandt of kan ik beter zeggen Eelke???? ik ben het zat. Ik ga het ook gewoon zeggen in de groep. Waarom kap je niet met onzin plaatsen en liegen op het forum? Je moet echt stoppen hiermee. Je plaatst net als met je andere profiel constant weer berichten op het forum. Ik ben er echt heel erg klaar mee nu!!! Ga aub hulp zoeken!

Je ontneemt andere mensen nu de kans om hun verhaal kwijt te kunnen doen in alle eerlijkheid, waarvan ik er zelf 1 ben. Ik heb meerdere redenen waarom ik weet dat jij Eelke bent. Nu ophouden! 

#10340133 Quote

Wat een onzin dit is toch niet zo’n leuk forum als ik dacht 

Rojo
    Bijdrager
    #10340134 Quote

Ik ga niet eens alle punten benoemen Eelke, ik hoop echt dat je hulp gaat zoeken!

Jillzz
    Bijdrager
    #10340274 Quote

Hè wat is dit nou weer?! Is dit dezelfde persoon als girafje? Wat ontzettend sneu om op zo’n forum als dit te gaan zitten liegen… Bah! Rojo, fijn dat je erachter bent gekomen en het met ons deelt.. z-brandt heeft dus helemaal geen iui gehad?

Kersencake en Suusx, wat ontzettend balen dat jullie weer ongesteld zijn geworden… 🙁 Kersencake, slim om toch weer ovulatietesten te gaan gebruiken denk ik! En Suusx, fijn dat je woensdag je afspraak hebt staan. Hopelijk worden dan plannen gemaakt waar jullie mee verder kunnen..

Wij hebben een heerlijk weekendje weg gehad! 🙂 Mooi weer, leuke dingen gedaan en lekker van elkaar genoten. Het was fijn om even weg te zijn. Nu morgen de afspraak bij de fertiliteitskliniek, toch wel spannend! Ik hoop dat de uitslagen goed zijn en er op de echo niks geks te zien is… En dan zien hoe verder.. ik houd jullie op de hoogte!

SuusX
    Bijdrager
    #10340314 Quote

Jillz heel veel succes vandaag! Hoop ook voor jullie dat er geen gekke dingen uit komen en het meevalt! Laat je het ons weten? Fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad dan je er weer even tegen hé!

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

JaJavierendertig
    Bijdrager
    #10340437 Quote

Klink als een heel fijn weekend Jilzz 🙂 Succes vandaag! Laat maar weten hoe het ging. 

Kersencake en SuusX wat ontzettend balen weer 🙁 sterkte met de teleurstelling weer. Succes bij je afspraak SuusX!

Kersencake hele fijne vakantie! Gaan jullie nog weg?

En jeetje, het lijkt wel een soap hier! En idd, ik dacht ook meteen is Z-brandt dan dezelfde persoon als girafje.. beetje dezelfde ”schrijfstijl”. Ik hoop dat het nu stopt.. en we verder eerlijk en oprecht dingen met elkaar kunnen delen.

Moet zeggen dat het voor mij wel even fijn is wat minder bezig te zijn met zwanger worden en steeds die druk richting de eisprong. Nog steeds af en toe angstige gedachten over wat de soa heeft aangetast.. maar het gaat gelukkig een stuk beter dan vorige week. En ik probeer dingen te doen waar ik weer energie van krijg 🙂 

JaJavierendertig
    Bijdrager
    #10340438 Quote

Welkom passiebloem! Ik hoop dat je te vroeg hebt getest.. spannend elke keer voor NOD, succes. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct