Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Alweer ronde 10 voor de 2de

• Auteur
  • SuusX
    Bijdrager
    #10345537 Quote

Jaja, fijn dat de test negatief was! Nu nog even de uitslag van het zh afwachten maar die zal dan inderdaad ook wel negatief zijn.

Klinkt goed dat even weg zijn met zijn tweeën jilz tijd met elkaar is ook zo belangrijk af en toe! Doen wij ook te weinig.

Kersencake, fijn dat jullie vakantie lekker was! Nu weer aan het werk? En dus samen op het wachtbankje haha wat duurt wachten iedere keer lang hé. Ik neem me voor om niet eerder te testen dan nod 😅😅 aan de ene kant ben ik deze ronde heel optimistisch maar aan de andere kant denk ik waarom zou het nu wel lukken.. 

JaJavierendertig
    Bijdrager
    #10345724 Quote

Kersencake, goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Ook nog lekker weg geweest? En wat fijn dat je lf nu al langer is. Ik hoop op goed nieuws voor je! 

Je hoort inderdaad vaker dat vrouwen sneller zwanger zijn na een HSG. Dat geeft zeker hoop. Toch ben ik natuurlijk af en toe bang dat uit de HSG blijkt dat een natuurlijke zwangerschap uitgesloten is.. 🙁 

Bij mijn man is de chlamydia ook weg. We kunnen dus op naar de volgende ronde. Lekker precies in een hittegolf haha. 

Spannend het wachten SuusX! En ik herken het zo.. van de ene kant optimistisch zijn, van de andere kant je afvragen waarom het die maand dan wel lukt.. en teveel hoop en vervolgens een teleurstelling wil je ook voorkomen. Lastig lastig. Succes nog even op het wachtbankje en ik duim voor je! 

Didii
    Bijdrager
    #10345744 Quote

Hoi allemaal, wij gaan morgen weer terug rijden naar Nederland. We hebben een lekkere vakantie gehad. Ik ben natuurlijk soms wel bezig geweest met zwanger worden, maar niet al te erg. Wel wat kunnen ontspannen gelukkig. 
    Bij mij is het bruinverlies alweer gestart, dus het is wachten op mijn menstruatie. 

Super fijn JaJavierendertig dat de chlamydia weg is en dat jullie weer vooruit kunnen kijken! 

Kersencake, fijn dat jullie ook een leuke vakantie hebben gehad! 
    En Jillz, dat doe je goed om even lekker samen weg te gaan!

SuusX, heel herkenbaar die gevoelens van optimisme, maar ook de angst voor teleurstelling.

Jillzz
    Bijdrager
    #10345790 Quote

Suusx en kersencake spannende dagen voor jullie!! Hopelijk allebei een positieve test, maar op z’n minst 1 zou toch mooi zijn 😀

Jajavierendertig, fijn dat bij jullie allebei de chlamydia weg is! Kun je met 35 graden mooi aan het werk haha 😉

Diddi, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! En vooral heel fijn dat je lekker hebt kunnen ontspannen, en niet te veel aan het zwanger worden hebt gedacht.. Wel balen dat je weer ongesteld bent.. 🙁 Of had je er deze maand niet zo op gerekend, omdat jullie samen op een een kamer lagen? 😉 Geniet nog van je laatste dag, en als je in Nederland bent staan je nog een paar warme dagen te wachten!

Ik heb vanmorgen bloed geprikt, over drie weken (!) de uitslag. In onze vakantie, dus hoop dan geen slecht nieuws. Maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit.. Vanmiddag ook een positieve ovulatietest, dus vanaf morgen weer op het wachtbankje 🙂 NOD dus inderdaad vlak voordat we op vakantie gaan. Heel fijn, want als ik dan ongesteld bent geworden, kan ik me gelijk op de vakantie richten.

Kersencake
    Bijdrager
    #10345846 Quote

Jillz, wat moet je lang wachten zeg! Komt dat door de zomer? Je eerdere tests waren toch veel sneller? Je hebt je vakantie inderdaad goed gepland! Ik hoop dat jullie in een feeststemming de vakantie ingaan;)

Didii, welkom terug! Goed om te horen dat je wel hebt kunnen ontspannen. Heeft bij jou ook even ergens anders zijn toch wel de sleur doorbroken, ook die van het zwanger worden? Maar wel weer stom dat je ongesteld bent:(

Jaja, goed nieuws dat je verder kunt! Dit wordt een lekker warme ronde, haha. 

Suusx, om gek van te worden, steeds heen en weer tussen optimisme en realisme. Ik doe vrolijk met je mee, ben nog niet ongesteld geworden.. fingers crossed..

SuusX
    Bijdrager
    #10345872 Quote

Wat fijn Didi dat je het op vakantie even los heb kunnen laten! Wel balen dat je menstruatie eraan komt.. Goeie reis terug!

Fijn dat jullie dat zo herkennen het ene moment positief zijn en het andere moment juist die negatieve gedachtes.

Jaja, je hoort het inderdaad vaak na een hsg dat vrouwen snel zwanger worden! Hopelijk kunnen we allemaal nog een positieve test vast houden in 2020. Ik besefte mij gister dat we nog maar 4 maanden hebben de tijd vliegt echt!

Kersencake, merk je al iets zo richting je nod? Ga je eerder testen of wachten? Ik nog een week haha gelukkig komende drie dagen werken dan gaat de tijd wat sneller. Ga heel hard duimen voor je 🤞🤞

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Jillzz
    Bijdrager
    #10345883 Quote

Oh kersencake wat spannend zeg! Wanneer durf je een testje te wagen?

Kersencake
    Bijdrager
    #10345977 Quote

Ik wil pas na mn NOD testen, dus maandag of dinsdag pas. Hopelijk lukt het om te wachten haha. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden! 

Suusx, wat een maf idee dat het nog maar 4 maanden 2020 is..bah bah

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct