Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

App-groep jan/feb/mrt 2021

• Auteur
  • Dierends
    Bijdrager

Hoi allemaal,

Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik in een app-groep gezeten met meiden die ook zwanger waren en rond dezelfde tijd uitgerekend waren. Daar heb ik nu (ruim 7 maanden later) nog een leuk contact mee.

Inmiddels ben ik weer zwanger (hoera – afgelopen maandag ontdekt) en ik gok ergens in februari uitgerekend.
    Zijn er meiden die rond dezelfde tijd (dus begin 2021) zijn uitgerekend en mee willen doen aan een app-groepje?

#10334900 Quote

Ja leuk! Ik ben 6 maart uitgerekend van mijn 3de kindje 

Dierends
    Bijdrager
    #10334903 Quote

Leuk @Girafje

Je mag wel een mailtje sturen naar sanne_dieker@hotmail.com met daarin je telefoonnummer. Zodra er zich dan nog iemand meldt, maak ik een groep aan.

Andere dames die mee willen doen mogen ook mailen naar sanne_dieker@hotmail.com met in het bericht je telefoonnummer en je naam 🙂

#10334941 Quote

Ik heb je een mailtje gestuurd 

GebruikerSN
    Bijdrager
    #10334960 Quote

Ja leuk! Ik ben 6 maart uitgerekend van mijn 3de kindje

Ik zie toevallig dit berichtje en had ergens anders begrepen dat je er lang op hebt moeten wachten. Van harte dus, fijn voor je dat het raak is!

AmVB
    Bijdrager
    #10334963 Quote

Ik heb ook een mailtje gestuurd!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10334966 Quote

Ik zie toevallig dit berichtje en had ergens anders begrepen dat je er lang op hebt moeten wachten. Van harte dus, fijn voor je dat het raak is!

Wat lief! Dank je wel!🙂

Miesjeeee
    Bijdrager
    #10334968 Quote

Leuk! Heb een mailtje gestuurd! 

Dierends
    Bijdrager
    #10334973 Quote

Wat veel aanmeldingen! De app-groep is helaas al vol.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct