Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

App groepje uitgerekend juni/juli 2021

• Auteur
  • KristelVH
    Bijdrager

Poging nummer 3! Hi allemaal, Na 1,5 jaar en 4 miskramen verder ben ik weer zwanger! Nu vond ik de vorige keer de app groepjes heeeel erg leuk en gezellig. Zijn er hier geïnteresseerden die daar gezellig mee willen kletsen? Stuur maar even een mailtje als je in de app wilt! kristelh1995@hotmail.com  Liefs

bihooo
    Bijdrager
    #10364613 Quote

Hai Kristel. 

Wat leuk. Ik houd me aanbevolen maargoed ben nu 4 dagen over tijd en heb nog geen positieve test in handen. Dus even wachten nog. 

Super irritant ditm heb net ook even een berichtje geplaatst. Misschien dat mensen het herkennen. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan . Wie weet tot later als ik positief heb getest 

bihooo
    Bijdrager
    #10364614 Quote

Hai Kristel. 

Wat leuk. Ik houd me aanbevolen maargoed ben nu 4 dagen over tijd en heb nog geen positieve test in handen. Dus even wachten nog. 

Super irritant ditm heb net ook even een berichtje geplaatst. Misschien dat mensen het herkennen. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan . Wie weet tot later als ik positief heb getest 

KristelVH
    Bijdrager
    #10364615 Quote

Oo spannend! Sommige maken gewoon wat langzamer hcg aan. Ik duim voor je!

Dankjewel! Als je duidelijk hebt ben je van harte welkom 

KristelVH
    Bijdrager
    #10364616 Quote

Oo spannend! Sommige maken gewoon wat langzamer hcg aan. Ik duim voor je!

Dankjewel! Als je duidelijk hebt ben je van harte welkom 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct