Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

April 2019 uitgerekend!

• Auteur
  • RoQu
    Bijdrager

Hallo allemaal, er zullen nog niet veel dames zijn voor deze datum maar ach ik begin alvast!

RoQu
    Bijdrager
    #10098323 Quote

Ik wil het van de daken schreeuwen!!!! Maar dat is natuurlijk nog niet verstandig.

Wij waren afgelopen januari al zwanger maar dit zat buitenbaarmoedelijk dus het is even een hele spannende periode. Gelukkig sta ik wel al voor de eerste echo ingepland als ik 7 weken en 3 dagen ben om te zien of de nestelling nu wel in de baarmoeder zit. Heeeeel hard duimen.

#10098332 Quote

Gefeliciteerd RoQU… Super leuk en spannend! Wat fijn dat je met 7 weken al voor een echo mag komen… Zal een hoop onzekerheid weg nemen. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes ?

Hier zijn we 1 april uitgerekend van onze eerste. Heel spannend allemaal maar we zijn er beide gelukkig heel nuchter onder. 29 augustus de 1e echo misschien dat het dan iets meer gaat landen 🙂 Wij willen het het liefste stil houden tot de 12 a 13 weken..

#10098333 Quote

Gefeliciteerd RoQU… Super leuk en spannend! Wat fijn dat je met 7 weken al voor een echo mag komen… Zal een hoop onzekerheid weg nemen. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes ?

Hier zijn we 1 april uitgerekend van onze eerste. Heel spannend allemaal maar we zijn er beide gelukkig heel nuchter onder. 29 augustus de 1e echo misschien dat het dan iets meer gaat landen 🙂 Wij willen het het liefste stil houden tot de 12 a 13 weken..

RoQu
    Bijdrager
    #10098339 Quote

Sit word ons eerste kindje, ja ik ben echt blij met die echo want elk steekje in me onderbuik maakt me een beetje panisch.

Ik heb zeer gevoelige borsten, brandende tepels, hoofdpijn heel moe steeds, heb vaak aandrang om te plassen en ben 3 dagen misselijk geweest dus absoluut kwaaltjes maar al moet ik 9 maanden slapend aan een wcpot hangen, ik heb het er voor over!

Voornjullie dus ook spannend! Heb jij kwaaltjes?

Jupp
    Bijdrager
    #10098340 Quote

Gefeliciteerd!

Er is al een topic voor april 2019, handig om hierin verder te gaan: https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/uitgerekend-april-2019/

Irmke
    Bijdrager
    #10098360 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Er is indd al een topic voor april 2019! Ook hebben we een besloten Facebook groep waar je je kunt toevoegen als je het leuk vind! Mommy to be april 2019

😊

#10098383 Quote

Gefeliciteerd allemaal!!

Als alles deze keer goed mag gaan ben ik 10 april uitgerekend…. 😃 spannend hoor

#10098542 Quote

@Irmke, zou ik toegevoegd kunnen woerden aan de groep!

@RoQu; hier nog een die in januari zwanger was en er achter gekomen met 8 weken (1e echo) dat mijn vruchtje is gestopt met groeien. Mijn hart brak, bijzonder hoe je je al zo snel kan hechten.

Nu 4 weken en 3 dagen en ben op 10 april 2019 uitgerekend. Echt super zenuwachtig!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct