Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

April 2021 uitgerekend

• Auteur
  • Liesjeee
    Bijdrager

Dag allen Eind vorige week had ik op 9 dpo een licht positieve test in handen, intussen een mooie knaltest en vandaag 4 dagen na nod. Volgens mijn eigen berekeningen zou het kindje, als alles goed mag blijven gaan, voor 1 april zijn. Uiteraard is alles nog heel pril en onzeker. Fijn als andere dames die een kindje verwachten in april kunnen aansluiten ☺️

Vele groetjes

Niempje
    Bijdrager
    #10343434 Quote

Hallooo!

Ik wilde net een topic aanmaken haha.

Zelf sinds woensdag avond al positieve testen. Morgen nog een clearblue doen met weken indicator. 

Rond 5 april uitgerekend dus ook nog erug pril.

Liesjeee
    Bijdrager
    #10343452 Quote

Hoi Niempje, allereerst proficiat !! Super fijn voor je 😍. Spannend hé die eerste weken

Niempje
    Bijdrager
    #10343455 Quote

Zo idd, sorry hoor! Jij ook gefeliciteerd 😄

Jaa het is weer erg spannend allemaal. 

We hebben al een dochter van bijna 2 jaar. Heb je al een kleine of is dit je eerste zwangerschap?

Liesjeee
    Bijdrager
    #10343471 Quote

Het is de eerste hier dus allemaal wat nieuwer waarschijnlijk dan bij jou, al lijkt het me wel heftig met een peuter erbij 😁 

Niempje
    Bijdrager
    #10343488 Quote

Het is iets minder spannend met wat ik allemaal voel maar het testen etc net zo haha.

Heb je al een vk gebeld etc?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Liesjeee
    Bijdrager
    #10343528 Quote

Ik woon in België dus een verloskundige hebben wij hier helaas niet echt! Ik ben langsgeweest bij de huisarts vorige week woensdag (toen volgens mijn eigen berekeningen 1 dag voor nod maar al een heel duidelijke test), bloedgeprikt en mijn  hcg was 252, dus netjes! Ze schatte mij 4 à 5 weken op basis van die waarde. Vandaag ga ik opnieuw om te kijken of er een goede stijging is dus het is wel spannend aangezien ik ook nog weinig kwaaltjes heb (wat op zich wel normaal is op deze termijn, maar toch). Op 11/8 heb ik een eerste echo gepland bij de gynaecoloog, ik denk dan zelf pas op 6w6d te zitten maar hoop het dan zeker te weten en goed nieuws te krijgen! Hoe verloopt het bij jullie? 

FlowerRose
    Bijdrager
    #10343644 Quote

Hi meiden!

Ik begon mee te kletsen in het forum van maart 2021, maar heb de verloskundige vandaag gesproken en uitgerekende datum gaat toch april zijn! Doordat ik merkte dat de meiden daar toch al net 2/3 weken verder zijn en ik nog echt in het eerste stadium zit (ik weet het zelf een paar dagen), leek het me fijn om hier ook mee te kletsen!

Hier nog erg in shock, op een goede manier. 3 weken geleden besloten ervoor te gaan, 1 poging gewaagd 2 dagen voor mijn eisprong, en meteen raak. Onwijs fijn natuurlijk, we zijn dan ook heel dankbaar!!

13/8 eerste echo gepland staan, en ik merk dat ik daar wel erg nerveus voor ben. Alles lijkt zo soepel te gaan, heb het gevoel dat er ergens wel een kink in de kabel moet zitten.

Hebben jullie al last van kwaaltjes?

Noraaaa
    Bijdrager
    #10343652 Quote

Gefeliciteerd dames! Ik sluit me graag hier aan.

Ik ben, voor nu, 3 april uitgerekend.  Erg spannend allemaal. We hebben al een dochter van bijna 2. Naast vermoeidheid en wat gerommel in mijn buik geen verdere klachten. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct