Hoi FlowerRose, proficiat!! Hier ook vrij snel raak dus dat is super fijn. Ik ben ergens uitgerekend tussen 29/3 en 2/4 denk ik, dus dat is ook nog even afwachten tot de echo. Ik zou het zonder de testen ook niet echt geloven. Ik heb ook nauwelijks last (naast wat krampjes/steekjes soms) en een heel zeldzame vlaag van misselijkheid, maar dat zal nog wel komen vermoed ik. Hierdoor ben ik ook wel nog erg voorzichtig en op mijn hoede. Ik duim mee 😁
Noraaa ook jij een dikke proficiat! Ik hoop voor je dat de kwaaltjes wat uitblijven met een peuter in huis erbij. Zoals je hierboven kan lezen heb ik ook nog niet zoveel last. Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten!
Niempje, herkenbaar wat je vertelt. Waarschijnlijk zullen we achteraf nog met heimwee terug kijken naar deze periode zonder veel kwaaltjes. Ik mailde vandaag naar het KDV en er was al een wachtlijst tot september, gaat snel zo 😅
Verder heb ik deze ochtend opnieuw bloed laten prikken voor een tweede hcg bepaling, ze bekijken de oploop dan. Hopelijk zit dat goed, de eerste keer was vorige woensdag dus zou nu toch al 2-3x verdubbeld moeten zijn. Morgen heb ik normaal de resultaten. Spannend!