Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

April 2021 uitgerekend

• Auteur
  • Nori
    Bijdrager
    #10343752 Quote

Hoi dames, ten eerste allemaal  natuurlijk gefeliciteerd! 🙂 ik kom mij hier ook voorzichtig aanmelden. 

Ik had gisteren mijn NOD, maar heb al sinds afgelopen dinsdag positieve zwangerschapstesten gehad die elke dag verder oplopen! 

Voor ons was het even spannend… we zijn al een goede 8 maanden bezig en ik heb eerder een positieve test gehad, maar werd toen toch ongesteld op mijn NOD. 

Nu lijkt de ongesteldheid toch echt uit te blijven en durven we langzaamaan positief te zijn en te genieten 🙂 

We hebben de vk nog niet gebeld,  daarvoor willen we toch nog even deze week afwachten… maar oh my god ik ben zo happy dat het ei ndelijk zo ver is!! Dit zou ons eerste kindje zijn. 

Ik lees en babbel graag met julie mee hier! 

Nori
    Bijdrager
    #10343753 Quote

Ohja vergeten er bij te zetten… volgens mijn eigen berekening zou ik 4 april zijn uitgerekend 🙂

Liesjeee
    Bijdrager
    #10343761 Quote

Ja FlowerRose, vol tot in september, echt gek haha! De tweede bloedtest is om te kijken of de hcg waarde goed oploopt (indien dit niet zo is of daalt, krijgt je waarschijnlijk een miskraam). Iedere 2 à 3 dagen zou de waarde moeten verdubbelen. Ik heb net mijn resultaten binnen, vrijdag was dit 252 en nu 1791 dus ik ben heel tevreden! In België doen ze dat vaak aangezien wij geen verloskundigen hebben. Ik herken je verhaal zo goed haha.  Welkom Carly!! Ik duim heel hard mee voor je 😁 hier startte het ook met een bijna onzichtbaar streepje!  Niempje haha ja, ik moest ook op de weegschaal vanmiddag, die geeft ook altijd meer aan bij de huisarts dan thuis hoor 😂 Nori ook super welkom! Zou geweldig nieuws zijn na 8 maand, het klinkt alleszins goed zo! Ik duim mee ☺️ 

Niempje
    Bijdrager
    #10343762 Quote

Ik heb me aangemeld in de app! Praat inderdaad makkelijker. 

Dat is bij iedere vk weer anders. Hier werken ze met een echo centrum.

Welkom Nori en gefeliciteerd! Het blijft echt spannend tot aan die week 12. Daarna naar week 20 en dan heb ik meer rust haha. 

Ik ga er gewoon vanuit hoor Carly! Als je al een licht streepje zag dan is het zo. Hopelijk een plakker en lopen je testen op.

Whaha Liesjeee, mijn weegschaal thuis heeft me al heel lang niet gezien😂 In mijn gedachte is die ook lichter dan ergens anders haha.

Carly
    Bijdrager
    #10343763 Quote

Hi Carly! Ik duim met je mee. ik had zelf op 10DPO een negatieve WITTE test, echt niks te zien, en 13DPO ineens positief. 10DPO was met een action test, 13DPO met clear blue met een kruisje. Het kan dus nog!

Dat klinkt hoopgevend…. Want het is dus vandaag dpo10 of 11 voor mij en ik testte met een Action test. 😉 Thanks!

Blablabla
    Bijdrager
    #10343799 Quote

Hoi allemaal! 

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. 
    Ik zou hier ook graag gezellig mee willen kletsen 🙂

Ik ben rond 2 april uitgerekend van ons tweede kindje. Zo onwerkelijk nog! 
    We hebben een zoontje van 14 maanden. Toen duurde het 11 maanden om zwanger te worden en nu is het in 1x raak! Zo bizar! We zijn zo blij!

Vandaag de verloskundige gesproken en ik mag op 26 augustus komen voor de eerste controle/echo. 

Gelukkig (nog) niet echt last van kwaaltjes. Alleen veel honger en moe. Oja en stemmingswisselingen (volgens mijn man haha!)

Zullen we een lijst maken om het een beetje overzichtelijk te maken? Ik ben zelf zo slecht in alle namen onthouden haha!

Leuk om ervaringen en verhalen met elkaar te delen. Heel veel geluk!

Vullen jullie de lijst aan met jullie gegevens? 

liefs

gebruikersnaam – uitgerekende datum –  hoeveelste kindje?

Blablabla – 2 april 2021 – 2e kindje

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10343802 Quote

Hey iedereen! Hier gestopt met de pil en door een ‘ongelukje’ meteen al zwanger. We wilde eerst ontpillen en pas na de zomer verder kijken. Heel blij verrast dus! 2 dagen geleden met ochtend urine op NOD licht maar duidelijk streepje binnen 2 minuten.

Mijn man vind het nog lastig te geloven haha, dus morgen ochtend weer een test. Al ben ik er heilig van overtuigd haha. 3 April zou de dag zijn.

Vandaag al even met de dokter gebelt ivm schildklierwaardes, morgen terug bellen. Nog meer dames hier met een trage schildklier of de ziekte van Hashimoto?

Groetjes,

Danielle

#10343803 Quote

Oops poste net 2x 😉 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct