@Anfi gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop voor je dat het ditmaal allemaal goed verloopt!
@Gebruiker vervelend dat je er nu toch last van heb, hopelijk was het een eenmalige slechte week. Qua geslacht heb ik nog geen voorgevoel maar ook geen voorkeur, mijn man daarintegen zou een zoontje erg leuk vinden omdat wij al een dochter hebben maar zou nog een dochter ook leuk vinden natuurlijk. We zijn in ieder geval reuze benieuwd!!
@jippie lekker dat je vakantie hebt, geniet er lekker van en laat je even weten hoe je klas reageerde?
Wij hebben het dit weekend aan onze familie verteld en wat een opluchting wel hoor haha, vond het maar weer lastig om zo’n mooi geheim al die tijd voor onszelf te houden. Mn vriendinnen zie ik pas over twee weken dat laat nog even op zich wachten en dan weten al onze dierbaren het.
Ik ga morgen de verloskundige contacten om een geslachtsecho in te plannen als ik 16 weken ben, kijk daar nu al naar uit en hoop dat de regels dan weer versoepeld zijn zodat onze dochter mee mag (momenteel mogen er geen kinderen mee)