Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

April 2021 uitgerekend

• Auteur
  • Mouikebeth
    Bijdrager
    #10343812 Quote

Hallo Dames,    Allereerst iedereen van harte! Ik zat al in mrt 2021, maar zit echt op de wip wat dat betreft met april!  I k had 5 dgn voor NOD al een positieve test van clear blue en daarna nog 2 keer getest met kruidvat 2v5 en uiteindelijk afgelopen vrijdag weer een clear blue gedaan. Volgens mijn berekening ben ik 31 mrt uitgerekend en zou ik nu dus 4wkn+5dgn zijn. Op 6 aug de eerste afspraak bij de vk dan 6wkn+1dgn. Ga er niet vanuit dat ik dan ook al echo heb, maar wie weet maar net wie er is! Wij hebben al een zoontje. Hij word 12aug 1 jaar! Dus vrij dicht opelkaar straks. Afgelopen april heb ik nog een vroege mk gehad en ook voor mijn zoontje een mk met 7wkn!  Sluit me graag aan bij de app groep, maar facebook groep lijkt me ook heel leuk. Heb deze ook met mijn zoontje en leuk om zo op de hoogte te blijven van alles😃. 

Groetjes

gebruikersnaam – uitgerekende datum –  hoeveelste kindje?

Blablabla – 2 april 2021 – 2e kindje

MouikeBeth – 31 maart 2021 – 2e kindje 

Celine celine
    Bijdrager
    #10343830 Quote

Allemaal gefeliciteerd 

ook ik ben heel pril zwanger … 25 juli positieve test in handen zo blij en dankbaar . Het is sneller gegaan dan ik ooit had kunnen dromen . 26 juni implanon laten verwijderen had zeker verwacht een jaar bezig te zijn. Hopelijk gaat alles goed ❤️❤️

Celine celine
    Bijdrager
    #10343831 Quote

Oja en voorlopig uitgerekende datum 4-4-2020

Margrietb
    Bijdrager
    #10343836 Quote

Dag allen,

Ook ik mag me aansluiten. Gisteren getest. En de 1e ronde al raak. Dus het voelt nog onwennig. 

Het is voor ons het 2e kindje. Een facebookgroep is ook erg leuk. Dat heb ik ook bij m’n dochter.

Margrietb
    Bijdrager
    #10343837 Quote

Ik zit trouwens op 2 april nu 

Niempje
    Bijdrager
    #10343841 Quote

Gefeliciteerd dames!

Leuk Blablabla om je nu hier te spreken😄

Is de Facebook groep al aangemaakt? Er is er eentje voor maart april mei maar daar ben ik weer uitgestapt😬 Ik heb geen idee hoe je zo een groep helemaal op besloten zet etc. Iemand wel?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mouikebeth
    Bijdrager
    #10343843 Quote

Nee volgens mij niet niempje! Maar ik wil wel eentje aanmaken! 

Ik zit nu in de maart, maar geen idee waar ik daarin ben beland! Zo’n andere groep als met mijn zoontje

Mouikebeth
    Bijdrager
    #10344046 Quote

Ik heb een facebook groep aan gemaakt. Voor wie er in wil mogen jullie even een mailtje sturen naar

zwangerapril2021@hotmail.com

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct