Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

April 2021 uitgerekend

• Auteur
  • Rein a
    Bijdrager
    #10344228 Quote

Goedemidsag

Gister positieve, lichte test Daan. Vandaag een digitale test en die was ook positief!! Toch lekker als er in letters staat zwanger!

heb een zoontje van 15 maanden. Ook uit april dus. 
    nu 9 april als uitgerekende datum. 
    ivm veel pech bij vorige keren (2xmk en 1x bbz) op 13-8 al een eerste echo om hopelijk iets meer zekerheid te krijgen. 

Mega spannend dit!! 
    Leuk om in de Facebook groep te komen, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en was erg fijn. 

gebruikersnaam – uitgerekende datum –  hoeveelste kindje?

Blablabla – 2 april 2021 – 2e kindje

MouikeBeth – 31 maart 2021 – 2e kindje 

Reina – 9 april 2021 – 2e kindje

Niempje
    Bijdrager
    #10344264 Quote

Hoi Rein a,

Welkom! Volgens mij hebben wij elkaar eerder gesproken?!

Probeerde je toevallig vanaf december 2017 zwanger te worden dat we elkaar toen gesproken hebben?

#10344597 Quote

Hoii lieve aanstaande mama’s, 

Ik heb afgelopen zondag ook test gedaan stiekem 2 om t zeker te weten allebei warwn ze positief.

Zijn we samen blij. Natuurlijk is t even spannend. Hopen dat alles goed gaat. Heb zelf dochter van 2. 

Zij is van 4 april ik ben ook begin april uit geteld. 

Hopelijk niet op haar verjaardag zou ik niet leuk voor haar vinden. Ach je houd het niet tegen. 

Na gevoelige borsten, rammelt het links en rechts in me buik is zelfs al beetje op geblazen. En moe moe moe….

Dames heel veel succes toy toy

Maaantje
    Bijdrager
    #10344609 Quote

Heey  meiden! 

ook hier nog pril. Sinds maandag test ik positief en gisteren (donderdag) was mijn Nod. Het is ons tweede kindje. Hebben een dochter van bijna 4 jaar. Ik ben 8 april uitgerekend volgens de berekeningen en 27-8 eerste echo. 

De facebookgroep lijkt me wel wat! Kunnen andere mensen zien dat ik daar lid van ben??

Mouikebeth
    Bijdrager
    #10344827 Quote

Gefelicteerd dames! 

Nee niemand kan zien dat je lid bent. Ik heb de groep op prive en onvindbaar staan! 

Rein a
    Bijdrager
    #10344851 Quote

@Niempje. Kan heel goed. 
    november 2017 was ik voor het eerst zwanger… uiteindelijk vorig jaar april een kindje gekregen. 

kan het niet zo 1,2,3 terug lezen. Maar voor jou nu eerste of tweede?

Ik vind het echt rete spannend. kan het nog echt niet geloven en denk dat het bij 20 weken pas echt gaat voelen. 

ben nu soms wat weeïg maar dan vraag ik me af of het echt is of dat het ingebeeld is. 4 weken is wel heel vroeg voor symptomen toch?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

SaskiaMer
    Bijdrager
    #10344879 Quote

Goedemorgen dames!

Allereerst proficiat aan jullie met dit wondertje!

Gister mijn NOD gehad en al wat vroege tests gedaan die waren negatief. Dus ik denk ik doe vandaag nog een testje en hoppa! Positief. Zo blij! Ik heb een dochtertje van januari 2019, en nu uitgerekend rond 11 april. 

Na in het verleden een miskraam te hebben gehad nog wel gematigd blij, maar ik ben echt helemaal happy dat het ons wel is gegund om zwanger te worden! Ik stuur ook even een mailtje voor de facebookgroep, leuk!

Groetjes Saskia 

SMOBE
    Bijdrager
    #10344880 Quote

Hallo allemaal, 

Vorig week een positieve test in de handen, na 2,5 week geleden dat we besloten voor een 2e te gaan. Erg snel dus en nu ik er iets aan gewend ben doe ik graag mee aan deze groep! ☺️

Ons dochtertje is net in half juli 1 geworden dus we krijgen eend drukke boel mocht alles goed gaan.

Op 14augustus de 1e echo! Vermoedelijk 1 of 2 april uitgerekend😊

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct