Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

April 2021 uitgerekend

• Auteur

Hoi! Wat leuk dat er al een topic is voor april 2021! Voor mijn gevoel is het nog zo pril allemaal, dus fijn dat ik niet de enige ben.. 😉 Het is mijn tweede zwangerschap; we hebben al een dochter van november 2018. 

Ik sluit me graag aan bij de Facebook-groep; leuk! 🙂

Mummymj
    Bijdrager
    #10344980 Quote

Ik lees gezellig mee. En sluit toch aan. Ik heb vandaag heel licht positief getest. 

Op 12 juni inplanon er uit. Op 7 juli ongesteld. Toen geklust. En ik voelde de eisprong de dag erna. Dus al lekker spannend.  

Mijn nod is 3/4 aug. Dus blijft spannend. Als het allemaal goed is zou ik rond 13 april zitten 

Lees iig mee. En hopelijk een langere tijd. 

Noraaaa
    Bijdrager
    #10345115 Quote

Gebruiker10066497 wat toevallig! Ik heb ook een dochter van november 2018. 

Force
    Bijdrager
    #10345127 Quote

Noraaaaa en Gebruiker10066497: onze dochter is ook uit november 2018! Vinden jullie het leuk om samen in een (veilige geheime onvindbare) Facebook groep te gaan? Ik zit nog voor mijn NOD (morgen) maar wel een heel licht streepje. Blijft nog even spannend dus. 

Noraaaa
    Bijdrager
    #10345139 Quote

Spannend Force! 

Ja er is een  geheime fb groep. Ik lees nu een wat ouder bericht van Mouikebeth :

“Ik heb een facebook groep aan gemaakt. Voor wie er in wil mogen jullie even een mailtje sturen naar

zwangerapril2021@hotmail.com

Noraaaa
    Bijdrager
    #10345140 Quote

En ook toevallig dat jouw dochter van nov 2018 is!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Noraaaa
    Bijdrager
    #10345141 Quote

En ook toevallig dat jouw dochter van nov 2018 is!

#10345375 Quote

Hoi meiden,

Gisteren en vandaag een test gedaan. Die van gisteren heel licht positief. Vandaag test van kruidvat en action gedaan en ook beide positief, nu ook wat duidelijker! Woensdag is mijn NOD, vind het zo super spannend omdat ik wel wat krampjes heb. Bij mij is het de eerste dus weet ook totaal niet wat te voelen..

Ik wil graag lid worden van de Facebook groep dus zal een mail sturen! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct