Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Augustus 2020 ❤️🙈

• Auteur
  • WilKindje
    Bijdrager

Hey meiden,

vandaag 3 zwangerschaptesten gedaan en kan er niet omheen, ben gewoon zwanger!! 🙈 was nu 14 maanden van de pil en dit was de 3e ronde letrozol 2,5mg en het is gewoon gelukt! Nog wel heel gek en heel spannend allemaal maar ik dacht ik maak toch een onderwerp aan ☺️

Volgens eigen berekening 04 augustus uitgerekend, echo afspraak staat op 17-12 spannend!! 😍🙈

EveT
    Bijdrager
    #10269310 Quote

Gefeliciteerd ! Wat een leuk nieuws!! 

#10269316 Quote

Veel geluk!! 

Ninaapie
    Bijdrager
    #10269333 Quote

Ook hier nog een keer; gefeliciteerd! ❤️❤️❤️❤️ Eindelijk zeg.

Jaj
    Bijdrager
    #10269343 Quote

gefeliciteerd!!

MamVanE
    Bijdrager
    #10269348 Quote

Gefeliciteerd🥰😘

Woehoe sluit me graag aan!!

mega veel testen gehad afgelopen week!! Maar ik ben overtuigt haha! Zwanger van ons 2e kindje

eigen berekening is 1 augustus. Echo 11-12 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

WilKindje
    Bijdrager
    #10269366 Quote

MamVanE: super dat je nu overtuigd bent!! ☺️

Bij mij heeft het wel iets langer geduurd voor ik eindelijk zwanger ben en vind het zo onwerkelijk dat er nu een klein mensje in me buik groeit 🙈 ben zo blij en voelt echt als een wonder nu al

sann9304
    Bijdrager
    #10269385 Quote

Gefeliciteerd dames!

Ik ben zwanger geworden doormiddel van IUI van ons eerste kindje en zo zijn we het traject weer gestart. gister en vandaag getest voor ons 2e kindje en ja hoor een rose lijntje. Morgen mocht ik officieel testen. Maar het kan bijna niet anders dat het morgen ook nog een positieve test is.  Zou zo bijzonder zijn ons zoontje is van 8-8-18 en dit kindje zou uitgerekend zijn op 7-8-20. Ik moet nog bellen voor een echo afspraak maar dat zal pas rond 8 weken zijn 🍀

Kramster
    Bijdrager
    #10269387 Quote

Wat leuk allemaal!

Ik ben ook zwanger, had afgelopen zaterdag een positieve test. Volgens mijn eigen berekening ben ik 3 augustus uitgerekend. Mijn eerste echo is op 20 december. Heb afgelopen zomer een miskraam gehad, dus hoop heel erg op een kloppend hartje bij de eerste echo.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct