Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Augustus 2020 ❤️🙈

• Auteur
  • sann9304
    Bijdrager
    #10269576 Quote

Ik weet het precies omdat ik via behandeling zwanger ben geworden. 15 november had ik mn inseminatie en eisprong. Je krijgt de eerste 2 weken cadeau. 

WilKindje
    Bijdrager
    #10269621 Quote

Even een klein overzichtje maken? 

WilKindje – 25jaar – 1ste kindje – 04-08-2020 uitgerekend – 17-12 eerste echo ❤️

Kramster
    Bijdrager
    #10269789 Quote

Gefeliciteerd allemaal!! o Kramster wat heftig, krijg je nu dan niet eerder een echo? Ik lees dat vaker terug dat ze dan eerder mogen komen.

Klopt inderdaad, mijn eerste echo is in week 7. Normaal zou dat rond week 10 zijn. Dus dat is wel fijn. 

LaLaLala
    Bijdrager
    #10269805 Quote

Ik meld me ook aan hieR! Een uur vanmiddag positieve test gedaan:) 

Maanbo
    Bijdrager
    #10269813 Quote

Hihi zo leuk allemaal positieve berichten!!! 🙂

ik krijg 9/12 eerste echo en kan aan niks anders denken. Wat een onzekere fase. Zo leuk tegelijk!!

liefs

Elssb
    Bijdrager
    #10269827 Quote

Ik mag me ook aansluiten! Met 3 verschillende testen positief 🙂 Uitgerekende datum 7 augustus. Super spannend! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

BabyTweeOnTheWay
    Bijdrager
    #10269915 Quote

Vandaag nog even extra getest voor de zekerheid! Het is echt helemaal raak!! 🎉

https://www.mupload.nl/img/ekuo0oigf.jpeg

Heb op 23 december m’n eerste echo 😊 Wilde het heel graag vóór kerst!

Suzen
    Bijdrager
    #10269922 Quote

Hoi allemaal, ik mag mij ook aansluiten bij de augustus maand 😊. Volgens internet ben ik 4 augustus uitgerekend. Ik vind het super spannend want het is mijn 1e kindje. Maandag een gesprekje bij de huisarts en dan een afspraak gaan maken voor een eerste echo. Ik hoop dat ik ook iets eerder terecht kan want ik verlies al een week oud bruin bloed en het stopt niet. Dat maakt mij erg bang. De testen lopen wel op en vanmorgen een digitale test gedaan die het ook bevestigd. Fingers crossed dus dat alles maar goed mag gaan en dit gewoon bij mijn lijf hoort. 🤞🍀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct