Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Augustus 2020 ❤️🙈

• Auteur
  • WilKindje
    Bijdrager
    #10277841 Quote

Helaas rond 23:30u toch ons kindje verloren met 8+3, gelukkig wel 2x een mooi kloppend hartje mogen zien ☺️ We wisten al dat de kans klein was dat we het mochten houden, het vruchtzakje was veel te klein. Wel wens ik jullie allemaal een goede zwangerschap 😘

Kelj
    Bijdrager
    #10277859 Quote

Ahhhh dit is echt zo k*t voor je 😞 heel veel sterkte samen

Minnie M
    Bijdrager
    #10277864 Quote

Ah WilKindje, 

Wat ontzettend triest! Heel veel sterkte de komende tijd. 🌹

Nijntje twee
    Bijdrager
    #10277871 Quote

Oh, WilKindje, wat verdrietig! Veel sterkte! Hopelijk wordt 2020 jullie jaar!

Tuniemeloenie
    Bijdrager
    #10278073 Quote

Ah Wilkindje wat triest om te lezen, heel veel sterkte toegewenst!    mijn ouders en schoonouders toch maar verteld met kerst. We hebben ze een eierdoosje met sokjes gegeven met daarin de tekst verwacht zomer 2020. Mijn ouders waren heel emotioneel en blij. Het is ons ook gelukt om beide ouders reactie te filmen. Onderhand is bijna de hele familie op de hoogte 🙈 31ste eerste echo vind het heel spannend en erg onzeker. Hoop dat de dag er snel is, wil zo graag weten of het goed is of niet. 

heb me ook aangemeld voor de Facebook groep ☺️

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    #10278189 Quote

Hoi, 

Op 17/12 een positieve test in handen! Heel onverwacht want ik was eind november gestopt met de pil! Super blij! Ongeveer 28 augustus uitgerekend. 

15 jan naar de VK.. Dagen lijken een eeuwigheid te duren.. Nog meer mensen daar last van? 

Liefs 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    #10278190 Quote

Hoi, 

Op 17/12 een positieve test in handen! Heel onverwacht want ik was eind november gestopt met de pil! Super blij! Ongeveer 28 augustus uitgerekend. 

15 jan naar de VK.. Dagen lijken een eeuwigheid te duren.. Nog meer mensen daar last van? 

Liefs 

#10278381 Quote

Hoii! Mag ik mij hier ook melden?

23 december een positieve test in mijn handen gehad. 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct