Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Augustus 2020 ❤️🙈

• Auteur
  • BabyTweeOnTheWay
    Bijdrager
    #10293641 Quote

Haha! We krijgen het kaartje van de echoscopiste terug van de bakker, dus we kunnen het daar altijd extra op checken! :p 

Ik heb het gevoel dat het een jongetje wordt. Geen idee waarom! Onze dochter is nu 1,5 😄

Nijntje twee
    Bijdrager
    #10294673 Quote

Minnie, heb je de echo al gehad? Ben benieuwd!

Minnie M
    Bijdrager
    #10294702 Quote

Ja! 🤩😍 We krijgen een meisje! 💖

En alles zag er ook goed uit op de echo, dus dat is ook echt heel fijn! 

Mijn placenta ligt voor, dus gaat nog lang duren voor ik de kleine ga voelen helaas 

Nijntje twee
    Bijdrager
    #10294722 Quote

Aah, wat leuk 🤗 Een zusje voor jullie kleine man! Dus toch geen jongensmama 😉 Fijn dat alles goed is!

Ik word ook steeds nieuwsgieriger, heb steeds meer het gevoel dat het een meisje is, maar ook steeds meer de wens voor een jongen… En dan voel ik me schuldig tegenover die kleine uk in m’n buik, want die is natuurlijk hoe dan ook meer dan welkom! Hormonen? 😇 Nog 6 maanden geduld…

Minnie M
    Bijdrager
    #10294729 Quote

Nou ja, in het begin wilde ik ook liever een jongen.. Maar op een of andere manier was ik de laatste 2 weken geobsedeerd door meisjes kleding, vond ik zó schattig 🙈

Vind het wel echt heel leuk, van allebei 1 😁

Nijntje twee
    Bijdrager
    #10294743 Quote

Haha, dan kun je nu losgaan op die kleertjes, Minnie! Snap het wel, zag ook altijd veel leukere meisjeskleren dan voor jongens. Alleen als ze dan wat groter is, haren vlechten enzo, oei, dan moet ik nog heel hard oefenen 😅

En dat is zeker heel leuk, van beide 1! Dat lijkt mij ook superleuk, daarom snap ik m’n voorkeur voor een jongetje ook niet zo goed 😉

Hoe gaat het met de andere meiden? Al wat meer energie nu het tweede trimester zo langzamerhand aanbreekt/aangebroken is?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Billy-ovi
    Bijdrager
    #10294943 Quote

Hoi allemaal, 

ik kom lekker laat, dacht al eerder een bericht geplaatst te hebben maar dus niet😂🙈, wellicht begint de vergeetachtigheid nu al 

Even voorstellen kom uit Amsterdam en beval van mijn 2e kindje, waarvan het geslacht tot het einde niet bekend word. Ook niet voor ons! Vinden dat dan echt een verrassing. De eerste is nu 5,5 jaar en een hele lieve jongen.

Was al later met aansluiten aangezien ik vorig jaar eerst een lege vruchtzak heb gehad met een nasleep van ruim vier maanden. En afgelopen augustus weer een miskraam. Maar gelukkig was het dit keer met oudejaarsdag echt goed nieuws en kon het pas echt geloven en rust vinden 31 januari. 

Vandaag kraamzorg aangevraagd bij een bureau die mijn verloskundige heeft aangeraden aangezien mijn vorige kraamzorg niet prettig is verlopen. Had wel 3 verschillende personen en werdt er gek van, heb bij de laatste persoon deze naar huis gestuurd was er zo klaar mee. Ga nu kijken bij Kraam en Co. Iemand met hun ervaring? 

Dat was denk ik wel een redelijke introductie 😉

BabyTweeOnTheWay
    Bijdrager
    #10294960 Quote

Welkom Billy-ovi!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct