Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Augustus 2020 ❤️🙈

• Auteur
  • Theemutss
    Bijdrager
    #10270501 Quote

Hoi Herecomesthesun, 

Gefeliciteerd! We zijn geloof ik op de zelfde dag uitgerekend. Ik vind het ook onwijs spannend allemaal. Had vandaag een klein beetje bloedverlies dus je begrijpt, vette paniek.

Hoe voel jij je? 

Herecomesthesun
    Bijdrager
    #10270503 Quote

Hallo theemutss,wat leuk dat je dezelfde datum hebt 😬 ik voel me vooral heel erg moe zzzz! verder wel oké, wat pijnlijke borsten en buiten adem met traplopen. Maar slaap vrij slecht sinds ik het weet door alle zorgen. 
    ja snap zeker dat je in paniek bent met bloedverlies, maar hoeft niks te betekenen lees ik overal🍀 fingers crossed

Maki
    Bijdrager
    #10270596 Quote

Hi! Gefeliciteerd!!!  Ik ben ook 36 en het is voor ons de eerste. Vind het vreselijk spannend

#10270661 Quote

Gefeliciteerd iedereen!

Heel voorzichtig sluit ik ook aan bij de augustus maand! Ik heb 3 miskramen gehad in de afgelopen 2 jaar waar ik het zeker van weet en nog een aantal hele vroege twijfelgevallen dus na 3 super positieve testen hoop ik dat dit kindje een blijverdje is! ☺️

Mijn eigen berekening is 1 augustus maar ben heel erg benieuwd wat de echte datum is aangezien mijn vorige menstruatie geen menstruatie maar een vroege miskraam was op 4-5 weken. 

Heb nog nooit zo een duidelijke testen gehad dus ben voorzichtig aan ontzettend blij. Zo spannend!!

BabyTweeOnTheWay
    Bijdrager
    #10270665 Quote

Van harte gefeliciteerd allemaal! Spannende tijd, maar gelukkig genoeg afleiding zo rond de kerstdagen 😊

#10270679 Quote

Gefeliciteeerd! Ik ben dezelfde datum uitgerekend en kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik heel weinig nog. Alleen last van mijn borsten en redelijk moe. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Maki
    Bijdrager
    #10270841 Quote

Geen erge kwaaltjes alleen totaal geen eetlust😢

#10270902 Quote

Heb ik ook niet… Soms denk ik dat het onbewust is omdat ik nu weet dat aankomen overmijdelijk gaat zijn ofzo en dat ontneemt me de zin om te eten 😅

Ik forceer toch maar netjes mn maaltijden weg te werken nu 😂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct