Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Augustus 2021 ❤️👶🏼

• Auteur
  • Suzanx
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend weer een positieve zwangerschapstest in onze handen. 
    Enorm blij mee maar echt blij durven we nog niet te zijn na 2 eerdere miskramen. 

Maandag toch maar direct de verloskundige gebeld en mogen 21 oktober al een echo laten maken ivm de vorige miskramen. 

Heeft er iemand behoefte aan een whatsapp groepje? Vind ik zelf iets fijner werken als dit forum en kletst wat makkelijker. 

Veel liefs! 

Charissss
    Bijdrager
    #10379432 Quote

hey oh wat leeuk! gefeliciteerd met je zwangerschap 🤰🏼

ik had maandag een positieve test in mijn handen 😬 ik mag 23 december voor mijn eerste echo zo spannend dit word mijn eerste kindje 👶🏼

groetjes 

Bobbie
    Bijdrager
    #10379433 Quote

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben inmiddels 5 weken zwanger en volgens eigen berekeningen 3 augustus uitgerekend. Dit word ons tweede kindje. Wel hebben al een zoontje die eind januari 2 word . We vinden het allemaal super spannend! Veel geluk allemaal ! 

Dootjuhhxx
    Bijdrager
    #10379439 Quote

Hooii!
    Allereerst gefeliciteerd,❤ wij hebben 24 november een positieve test gekregen 🥰 ik mag 14 december met 7+1 weken naar de gyneacoloog voor de eerste echo. Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad waardoor ik erg onzeker ben.
    Een app groepje lijkt mij leuk!
    🥰

Charissss
    Bijdrager
    #10379445 Quote

Hey Bobbi Oh leuk ook gefeliciteeerd!

Mijn berekeningen zijn dat ik rond 10 augustus uitgerekend ben 🤰🏼

het is zeker spannend kan het nog steeds niet geloven haha ! 

een groepsapp lijkt mij ook leuk ! 

Bobbie
    Bijdrager
    #10379456 Quote

Ik mag trouwens ook 23 dec voor mijn eerste echo! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Manonhakvoort
    Bijdrager
    #10379464 Quote

Hallo allemaal! Allemaal proficiat!!!
    Hier ook positieve test sinds vrijdag.

Afgelopen jaar 3 miskramen gehad dus heel voorzichtig met blij zijn al moet ik zeggen dat ik nu wel echt een zwanger gevoel heb door allerlei vroege zwangerschapskwaaltjes 🤭
    Wij mogen 23 dec voor echo
    8 aug 2021 is nu de uitgerekende datum.

Een app groep lijkt me gezellig 😁

Charissss
    Bijdrager
    #10379468 Quote

Ik mag trouwens ook 23 dec voor mijn eerste echo!

ooh spannend ik kan niet wachten haha ! 

Heb jij ook zo van die steken en opgeblaast gevoel in je onderbuik ? 

Suzanx
    Bijdrager
    #10379493 Quote

Wat een leuke reacties al allemaal! Allemaal gefeliciteerd met de positieve test, voor ons is het ook het eerste kindje. Ik heb even een e-mail adres aangemaakt, als jullie daar je nummer naar toe sturen wil ik wel een app groep aanmaken 🙂  augustusbaby21@gmail.com  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct