Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Babboe bakfiets voucher 2020

• Auteur

Hallo allemaal. Ik vind het best spannend om te vragen maar soms moet je je angsten overwinnen als je iets heel graag wil. Wij zijn al een tijdje aan het sparen voor een Babboe bakfiets maar ze zijn zo ongelooflijk duur. We zijn bijna op het bedrag en we hebben net de vouchers gemist heeft nog iemand een voucher liggen en doet er niks mee? Groetjes Tamara

Iza
    Bijdrager
    #10338241 Quote

Ik heb er geloof ik nog 1tje liggen van 200 euro korting. 

#10338249 Quote

Dat zou heel fijn zijn. Ik heb trouwens geen idee of je ook prive berichten kan sturen dat als je hem vind je de code kan sturen.

Iza
    Bijdrager
    #10338276 Quote

Ik heb m gevonden. Het schijnt 180 te zijn, maar dat is ook mooi lijkt me. Je kunt hier geen priv berichten schrijven, maar misschien kan ik het naar je mail sturen?

#10338321 Quote

Ja dat help echt al heel erg. Ik denk dat ik hem deze maand dan eindelijk kan kopen super bedankt! Ja naar mijn mail goed.

Anja Boerakker
    Bijdrager
    #10346530 Quote

Hallo, is er misschien nog iemand die een geldige voucher heeft liggen voor korting op een elektrische Babboe bakfiets?

Die van mij was helaas maar geldig tot eind 2019.

RanaP
    Bijdrager
    #10347733 Quote

Anja, ik heb er ook nog een, zelf ga ik hem niet gebruiken. Hoe zal ik de code naar je sturen ?

Anja Boerakker
    Bijdrager
    #10348872 Quote

Sorry voor mijn late reactie, ik ben inmiddels voorzien. Toch bedankt!

#10350499 Quote

Ik zou ook geholpen zijn met een voucher (A)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct