@CFK balen dat het bij een keer bleef, zeg! Hier worden we af en toe getrakteerd op een nacht tot half zes a half zeven, heerlijk is dat hè? Vaak worden goede nachten met 0-1 voeding hier afgewisseld met rommelige nachten nummer 2 nachtvoedingen. 2 breekt me wel op hoor! 1 vind ik goed te doen, ook nu ik weer werk.
@MvanL verkoudheid is nog aanwezig, maar ze lijkt er gelukkig minder last van te hebben! Hier nog niet echt last van de warmte gelukkig, maar wij wonen dan ook in het westen, dus hier is het nog meegevallen afgelopen week. Lastig is dat hè? Wat fijn dat je kindje goed sliep op het kdv! Komt dan thuis vast ook snel goed!
@Mamainfeb wat boffen jullie zeg, heerlijk! Valt weer tegen als je er dan weer snachts uit moet hè.
Hier sinds gisteren bezig met wat langere wakkertijden, uiteraard lettend op de slaapsignalen, en wat denken jullie… Alle slaapjes overdag in bed lukken! Oké, ze duren 30-45 minuten per keer, maar het feit dat het steeds vrij vlot lukt geeft weer hoop! 😃 Alleen eind van de dag is nog moeizaam, maar dat is natuurlijk bij veel kindjes het geval.