Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Babys Februari 2022 - pagina 8

• Auteur
  • Mamainfeb
    Bijdrager
    #10561669 Quote

Hier ook een onrustige baby. Snachts onrustig en drinken ook onrustig. Hierdoor ineens soms weer 3 nachtvoedingen en tussendoor wakker. Ben kapot haha. 

Ik ben afgelopen week ook begonnen met werken. Herken het emotionele en ook het gevoel weer dat het fijn is om bezig te zijn. Door het kolven ben ik er wel 3x echt uit, dat leid wel af. En ik was de laatste dag ook wel echt kapot om 14:00 uur al. Oeps. 

Qua hapjes ga ik ook nog even wachten. Ik wil graag weer baby led weaning/rapley methode doen en dat raden ze pas aan vanaf 6 maanden. Ik ga ervoor wel wat gepureerd geven zodat ik ei en pinda alvast kan introduceren voor de 6 maanden (vanwege allergie vermindering) 

#10561696 Quote

Ooh ik vind het vervelend om te zeggen maar wat fijn om te lezen dat het bij jullie ook onrustig is! Vanacht kwam ze ook weer om de 3uur en moeilijker inslapen. Iedere dag is anders en me ritme is helemaal weg, net wanneer ik begin met werken haha.
    Het zal toch wel met de ontwikkeling te maken hebben denk ik dan als we er allemaal beetje tegelijk mee te maken hebben. Hopelijk bij iedereen snel weer wat rustiger!!

Ze is wel bij mij in de fase gekomen van alles in de mond stoppen en veel kwijlen, ben benieuwd of er tandjes komen. Ze moet ook veel meer poepen dan ik gewend ben maar ik las dat dit kan komen doordat ze alles in de mond doen, ze meer kans op bacterien hebben ofzo? Iemand die dit ook herkend misschien?

Hebben jullie al vakantie plannen deze zomer en misschien nog tips? Wij hebben in september en twijfelen heel erg wat te doen.

Mamainfeb
    Bijdrager
    #10561706 Quote

Gebruiker, ja tegelijk met beginnen met werken is niet ideaal nee. 

Hier hebben we nog geen vakantie plannen. Misschien een weekje in Nederland. Buitenland durven we nog niet aan. Voornamelijk vliegen of lange autorit niet. België/Noord Frankrijk zouden wel nog opties zijn. 
    Op dit moment weet ik ook helemaal niet hoe dat zit met de QRcodes etc. En ook geen zin om in te verdiepen. 

Uitje
    Bijdrager
    #10562082 Quote

Hier is er geen pijl op te trekken quq rust/onrust. Vorige week echt een helse week gehad met 4 nachten elk uur wakker. Laatste nacht heb ik haar niet eens naar haar bed gebracht maar gewoon aan de borst in mijn bed laten slapen.
    Daarna sliep ze ineens 3 nachten beter dan ooit. Ze was toen wat koortsig en overdag sliep ze ook veel.
    Nu alweer 2 nachten als vanouds. Slapen tot 0300u en daarna onrustig waardoor ze rond 0500u bij mij in bed belandt.

Volgende week ga ik weer aan het werk. Ik heb er echt wel zin in! In het kolven wat minder maar verder wel heel fijn om weer even met mn naam aangesproken te worden.

We zijn twee weken geleden een weekje naar Landal Rabbit Hill geweest. Echt een aanrader als je ook een peuter hebt. Deze zomer gaan we nog naar Landal de Hellendoornse berg. Geen idee of dat ook wat gaat zijn.

Uitje
    Bijdrager
    #10562739 Quote

Ik krijg een melding dat de app ermee stopt vanaf 30 juni. Gaat het hele forum dan ook weg denken jullie? Zou ik jammer vinden.

CFK
    Bijdrager
    #10562756 Quote

Ja dat bericht zie ik idd ook. Ik hoop niet dat dit forum weg gaat, zou ik ook wel erg jammer vinden. Geen idee hoe dat zit, krijg dat nergens gevonden

Lees ook: Alles over doorslapen
    #10562766 Quote

Ik heb ook proberen te zoeken maar niks gevonden. Ik heb ze een berichtje sturen via instagram gestuurd..

#10563585 Quote

Ik heb geen antwoord gehad maar misschien gaan de forums door via de site?

Hoe is het met jullie? Weer allemaal aanhet werk en merken we iets van sprong 4?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct