Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren februari 2019

• Auteur
  • LarissaB
    Bijdrager
    #10173845 Quote

Jeetje Silvia wat moeten die laatste 2 cm lang geduurd hebben zeg terwijl je zo dichtbij was. 

Ik had vanaf een uur of 10:00 regelmatige weeën. Om 4 uur 2 cm ontsluiting. Om 6 uur 3. Besloten naar het ziekenhuis te gaan voor een ruggenprik. Eenmaal in het ziekenhuis rond 7 uur 6/7 cm. En 2 uur later ongeveer 9. Hierna ook nog wee opwekkers gehad. En dus net voor 12 uur geboren ook met een knip.

MDNS ik zag ook zo op tegen elke voeding. Ik was gister middag al gespannen voor de volgende voeding en de nacht. Hierdoor kon ik gewoon niet genieten. Nu vandaag ben ik helemaal ontspannen en vind ik het geweldig om te verzorgen en de fles te geven. 

MDNS
    Bijdrager
    #10173686 Quote

leuk! Ik sluit me ook weer aan!

Noé is geboren op 9 februari om 10.18uur na een snelle bevalling van krap 7 uur. Helaas wel een knip moeten krijgen omdat het laatste stukje te moeizaam was. Noé woog 3990 gram en was 53cm. 

Het herstel gaat hier ook maar langzaam, nu bijna 3 weken verder kan ik eindelijk weer wat doen en een beetje voor mezelf en de kleine zorgen. Gelukkig doet Noé het goed. Inmiddels ook gestopt met borstvoeding, dit werkte voor ons totaal niet, deed pijn en ik zag idd ook op tegen elke voeding. Nu met de fles, iedereen happy! 

Silvia-xx
    Bijdrager
    #10173658 Quote

Ik ben 5 februari bevallen van onze dochter Femke! 

De bevalling verliep in het begin heel soepel, in 2 uur tijd had ik 8 centimeter ontsluiting. Toen draaide ze zich tot sterrenkijker en kwamen de laatste 2 centimeter niet meer. Wee opwekkers gekregen en 6 uur later is ze, met knip, dan eindelijk geboren 💕

Ben ook 1 nacht in ziekenhuis geweest, Femke had in het vruchtwater gepoept en ik had hoge bloeddruk. 

Femke is inmiddels dus al ruim 3 weken oud, wat vliegt die tijd! Ze doet het super goed! Ik voel me nog niet top, snel moe, veel hoofdpijn en snel misselijk. Ik ga vanmiddag naar de osteopaat, in de hoop dat die wat kan betekenen 🙂 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct