Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren in september

• Auteur
  • Eefje-
    Bijdrager
    #10344391 Quote

En leuk de fotoshoot Joyce! Fijn ook dat jullie zoveel ruinte hebben bij huis, dan kun je mooi iedereen kwijt!

kusjem
    Bijdrager
    #10344522 Quote

Hier inderdaad al de verjaardag gepland (begin september) en een lijstje gemaakt met verschillende cadeaus erop (ballenbak, loopauto /skelter, poppenwagen, boekjes, ses my first (tip)) mocht corona doorzetten dan in 2 shifts anders alleen in de middag.

Qua taart wil ik een soort naked cake gaan maken, kijk er echt wel naar uit hoor! 

ZazouSept
    Bijdrager
    #10344535 Quote

Wij gaan zijn verjaardag heel klein vieren. Dit was ik eigenlijk al van plan (ik hou niet van die enorme feesten als een kindje 1 wordt) en nu met Corona helemaal. 

Hij krijgt een loopwagentje, een mini bakfiets (zo schattig), een speelgoedkist (zelfgemaakt door opa) en een tipitentje. 

Ik ben van plan een marsepeintaart van Nijntje te maken en heb ook al versieringen van Nijntje. Nu alleen nog in twijfel of hij ook een stukje taart krijgt of dat ik voor hem iets anders maak. Hij heeft nog nooit iets met suikers en kleurstoffen enzo gegeten,.. maar als je dat 1 keer eet als je jarig bent is dat natuurlijk ook geen ramp. Misschien geef ik hem een stukje van het midden. Dan heeft hij wel cake, slagroom en vruchtjes maar niet de marsepein/het fondant. Wat een dingen om over na te denken hè haha. 

Anemoontje
    Bijdrager
    #10344735 Quote

Zo wij zijn weer terug van vakantie! De wonderen zijn de wereld niet uit het ging fantastisch. Oke op de autorit heen na. We dachten slim na 2 uur wakker tijd weg te gaan zodat het dutje in de auto gebeurde niet dus..

Dutjes en de nachten gingen perfect! En dat met verleden een slechte slaper. Heerlijk gefietst, gezwommen, diertjes bezocht.

zazou: hier ook zelfde dilemma tav de taart haha! Ik denk dat het maar voor de foto een stuk taart aanraken wordt en een paar happen en dan wat anders. Het wordt denk ik al een onrustige nacht door alle prikkels buikpijn erbij niet zo handig haha!

Wij gaan een speel toestel geven met glijbaan ens chommel, ik weet dat ze een zandbak krijgt en een water tafel. Verder nog even wat bedenken qua cadeaus!  

#10344816 Quote

Wat ontzettend fijn om te lezen Anemoontje. Wij hebben nog twee dagen te gaan en dan zit onze vakantie er ook op. Wat is dat met onze draken, want ook hier gaat het hartstikke goed. Niet heel veel beter dan thuis, maar absoluut niet slechter. Ook wij wandelen en zwemmen veel. Heerlijk. 

En ook hier ging het mis met de autorit haha! Zelfde gedachtegang gehad en het ochtenddutje gepland in de auto maar na 20 minuten slapen vond meneer het gezelliger om daarna een uur lang in de auto alles bij elkaar te brullen. Eenmaal aangekomen op de camping viel hij in slaap. Toen zijn we weer doorgereden en hebben we een half uur lang rondjes gereden zodat hij toch nog even kon slapen hahaha 🙈. Wat je allemaal niet doet voor zo’n kleintje. Maandag weer terug 🤞. Ik ben in ieder geval heel trots op hem hoe hij het hier heeft gedaan deze week. 

Anemoontje
    Bijdrager
    #10344831 Quote

Fijn prilgeluk. Ik vond het ook zo fijn dat ze 19:00 in bed lag en wij daarna niets moesten. Thuis heb je altijd wel je huishouden, tuin onderhoud, sporten, wasgoed etc. Complete relaxed modus. Wel grappig want iemand zei hier die kleine heeft er nog weinig aan, maar wij deden dit dus puur voor ons zelf. Haha! 

Geniet van de dagen! 

Lees ook: Alles over doorslapen

ZazouSept
    Bijdrager
    #10344842 Quote

Wat heerlijk dat het zo goed ging op vakantie meiden!

Juffielies
    Bijdrager
    #10344881 Quote

Bedankt voor al jullie input mbt de verjaardag :-)! 

anemoontje en prilgelukseptember wat fijn om te lezen dat jullie het fijn hebben (gehad)!! 

hier morgen alweer 11 maanden. Jeetje wat vliegt de tijd. Zitten nu echt in een lekkere (vakantie) flow. Heerlijk. Inderdaad wat jij omschrijft anemoontje, alles in relax modus probeer ik hier nog even vast te houden ook nu wel al een weekje terug zijn van vakantie. (zeker met dit weer). Ik laat het kdv doorgaan dus denk bij alles: ooohhh dat doe ik van de week wel als de kleine naar het kdv is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct