Gefeliciteerd met alle 1-jarige kindjes, wat leuk om te lezen over de verjaardagsfeestjes. Ons meisje is 1 oktober jarig, ben hier blijven hangen omdat ik in september uitgerekend was (22ste). Ik ben wel benieuwd of wij ons feestje door kunnen laten gaan met de toenemende corona besmettingen, als het mooi weer is kunnen we misschien wel hetzelfde doen als jij beschreef Eefje klonk als een heel mooie verjaardagsdag.
Gefeliciteerd Minni met je zwangerschap. Wat fijn zeg, hoe voel je je verder?
Bij ons af en toe 1 slaapje, maar meestal 2. Ik las dat ze rond de 12 maanden ook een slaapregressie hebben waardoor ze ’s middags minder slapen en daarna dan vaak toch nog even de 2 slaapjes nodig hebben. Ben benieuwd of dat bij ons meisje ook klopt, uiteindelijk volg ik haar en niet de boekjes hoor 😉
Ze heeft bij ons wel echt een groeispurt gehad. Was altijd redelijk klein, maar nu heb ik het gevoel dat ze echt geen baby meer is. Ze gaat zonder hulp staan en zet af en toe een paar stapjes, volgens mij kan ze het al maar ze is met alles heel voorzichtig. Klimt wel overal op maar kijkt dan eerst weer met een voetje of ze er rustig af kan klimmen. Zo grappig.