Bedankt voor alle felicitaties dames!! Ik voel me voornamelijk heel gelukkig. Wel last van misselijkheid en vermoeidheid. Vorige keer ben ik de hele zwangerschap misselijk geweest, ik hoopte dat het dit keer anders zou gaan, nouja, wie weet haha. Alles went weet ik ondertussen 😉
Wat jammer van het feestje Zazou! Balen hè als het zo ongelukkig uitkomt, je hebt er helaas geen invloed op. Nu hebben jullie het feestje nog te goed. ☺️
De verjaardag hier was heel gezellig, twee kleine feestjes gevierd, vond het alsnog best veel en vermoeiend voor die kleine! Ze heeft alle dutjes en ’s nachts als een blok geslapen.
Nu zitten we ook meer in die sprong geloof ik. De hele tijd aan mijn been hangen en grenzen opzoeken. Daar moet ik nog een beetje in zoeken wat mijn opvoedstijl is. Soms ben ik gewoon nog verbaasd en dan denk ik oh ja, nu is het tijd om op te treden, haha.
Wij zijn ook nog steeds op huizenjacht. Het liefst wil ik natuurlijk verhuizen voordat ik tonnetje rond ben maar dat wordt toch nog een uitdaging volgens mij. Ach, komt vast wel goed. Fijne zondag allemaal!