Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren mei / juni 2019

• Auteur
  • Galileo
    Bijdrager
    #10375044 Quote

Ik was hiervoor gebruiker… Nu eindelijk mijn naam aan kunnen passen. Dochtertje van half juni.

Mijn stuiterballetje groeit nog steeds niet hard en is nog altijd geen 75cm en heerlijk bijdehand. Ze loopt en rent en klimt fantastisch, het stukje praten kost nog wat meer moeite. Heel veel is papa, visje(of de variatie zusje/zjasje) en tie! Maar ook de ooohoh als zetelt valt of er iets op de grond valt (al dan niet expres) gaat al goed. Lievelings is UIS! als ze uit haar stoel, kinderwagen, mijn armen of van schoot wil. Ook nee kan ze heel goed, met eten lekker duidelijk. Zodra ze niet meer wilt, schuift ze haar bord weg, schut haar hoofd en zegt nee. Gevolgd door Uis! 

Ballen en boekjes zijn populair om mee te spelen, net als schoonmaakdoekjes en fietsen. Ze schijnt er op de opvang niet voor terug te deinzen om peuters van 3 een fiets af te pakken, waar ze natuurlijk niets mee kan, want ze is veeel te klein. Haar eigen mini loopfiets gaat net, maar die rolt niet heel lekker. Bij mijn ouders heeft ze een iets betere, zodra ze groot genoeg is, krijgt ze er 1 met twee wielen, oefenen we wat extra. 

Slapen is helaas niet haar hobby, geregeld ‘s nachts nog een fles en vaak al voor 6u wakker, dus ben, zeker nu ik 10 weken zwanger ben, gesloopt. Gelukkig boden opa en oma gister aan haar alvast mee te nemen, dus afgelopen nacht beetje bijgeslapen. Ach, ze is zo lief en gezellig, dat ik ook van de vroege ochtenden probeer te genieten. Samen op de bank onder een kleedje nog wat knuffelen, eventueel een boekje lezen en ik probeer vaak nog een beetje te slapen. 

Thess
    Bijdrager
    #10380810 Quote

Ik lees het al: allemaal kleine dondersteentjes. Grappig om te lezen en heel herkenbaar. Hier knettert het van de achttien maanden sprong. Elke nacht vanaf 3.30 onrustig en slaapt alleen tussenin op het grote bed verder. Ach kom maar hoor moppie. Groot groeien is ook nog al wat hé! Als je alles wat beter begrijpt koop ik je wel om met een mooi beloningsschema …om ….bijvoorbeeld de hele nacht in je eigen bed te slapen…..
     Naar mijn gevoel is nabijheid, liefde en warmte van je ouders veel belangrijker. 
    Dus kom maar lekker bij pappie en mammie. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct