Zo leuk om te gelijkenissen hier te lezen. Tulipaa, van harte! En ook een beetje sterkte met de gebroken nachten en verdelen van de aandacht, hoop dat je verwend wordt!
Witte chocolade, ook van harte! Super leuk en spannend. Voel je je goed?
Ik ben inmiddels 21 weken zwanger van een jongetje en ondanks dat ik geen bewust voorgevoel had en zeker geen voorkeur, ben ik nu, 2 weken na de echo, nog steeds een beetje aan het verwerken dat er een jongetje komt. Super leuk! Alleen was mijn hoofd er gewoon niet zo mee bezig en was het meer van ‘in juni komt er zo’n tweede’ (met ervoor nog verhuizing etc, dus genoeg aan mijn hoofd), nu is dat opeens omschakelen naar ‘shit, moet nieuwe dingen kopen en kleertjes uitzoeken en …. het is anders!’ Maar helemaal gezond en super welkom.
Onze dochter is ook meer van het bewegen dan het praten. Eerste woord was ‘aai’, nadat ze op de opvang 193819191 hebben verteld dat je niet op baby’s moet springen. Verder papa/mama/opa/oma, baaaw (bal), titten (zitten), eten, krakkah (cracker, lekker haags), tinken(drinken), toesje (douchen) en zo nog wat woorden. Vooral dus veel werkwoorden, wat wel bij onze stuiterballetje past. Oh en ‘eeeh tjeeeee (1,2) en zich dan ergens op/af laten storten. Ik ben wel blij met die aankondiging, want favoriet is van de bank leuning gewoon recht neer laten ploffen op mij en de groeiende buik. Wij hadden ook lichte zorgen over het ontbreken van spraak, maar nu gaan de woorden wel hard. Deze week zijn laasjus erbij gekomen, om extra duidelijk te maken dat haar laarzen aanmoeten en ze naar buiten wil.