Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren mei / juni 2019

• Auteur
  • Mie
    Bijdrager
    #10233787 Quote

Hier als bijnaam vaak Snoepietje… Zo vaak dat we soms al lachend zeggen dat we hem beter zo hadden genoemd 😀 (not! :D). Verder ook bolletje, bollie, kleine vriend,…

Ja hoor, het weekend wordt echt qualitytime!

Het bloedverlies was vrij snel geminderd hier. Daarna ging ik terug aan de pil, dus liep het allemaal wat door mekaar… 

Veraa
    Bijdrager
    #10233792 Quote

Dank voor de tips over de moedermelk. We gaan het gewoon proberen!

@Tulipaa, goed dat je langs de gyn gaat… Beter even laten controleren. Helaas zelf geen ervaring mee want geef nog volledige borstvoeding en dus nog niet ongesteld. Sterkte! Lijkt me namelijk supervervelend zo lang rondlopen met kraamverband 😕

Veraa
    Bijdrager
    #10233793 Quote

Ik lees nu dat ik schrijf “helaas” zelf geen ervaring mee. Ik bedoel helaas dat ik je niet kan  helpen natuurlijk…. Niet helaas dat ik het niet heb haha.

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10233797 Quote

Als onze kleine in de box ligt te ‘kletsen’ zegt hij hagu, nu noemen we hem ook zo 🙂

Ik heb laatst gedroomd dat ik ongesteld was, maar nog niks aan de hand…

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10233800 Quote

Hier gelukkig ook nog niet ongesteld, vorige keer na elf maanden. Ook volledige borstvoeding. Wel 6 weken flink gevloeid na de bevalling, maar dat is gelukkig voorbij! Ik hoop dat het bij jullie allemaal te doen is met de menstruaties! En ik hoop dat er niks geks uit je echo komt tulipaa, of dat het niet nodig is natuurlijk.

Tulipaa
    Bijdrager
    #10233815 Quote

Oh ja dat ben ik vergeten te zeggen. Ik geef dus ook volledig borstvoeding, daarom vind ik het ook zo gek dat ik vanaf 4,5 week na de bevalling tot nu toe al ongesteld zou zijn

Lees ook: Alles over doorslapen

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10234013 Quote

Nou Tulipa maar goed dat de gynaecoloog er naar gaat kijken. Dat klinkt idd niet lekker. Ik duim voor je dat het mee valt 🙏

#10234074 Quote

Heey allemaal, 

Onze dochter op vaderdag geboren. 16 juni 2019!

Groetjes Desire

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct