Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren mei / juni 2019

• Auteur
  • Summerrr
    Bijdrager
    #10289575 Quote

Mevrouw is hier 8 maand en ik ben bang dat de slaapregressie er aankomt. We hadden haar in een perfect ritme van 2 slaapjes, nu lacht ze me uit als ik haar in bed leg. Gister vanaf half 11 tot half 8 wakker geweest.. zonder 1 vermoeidheidshuiltje.

Hier gaat het ook zo enorm snel, sinds 3 dagen kan ze zelfstandig gaan zitten, tijgeren is sinds een week over in echt kruipen en ze klimt overal op om te staan. Hoe doen jullie dat? Ik kan me niet omdraaien of ze staat, maar als ze er genoeg van heeft laat ze los. Zelfs in de box. Nu heb ik allemaal kussens in de box maar is ook niet echt de oplossing. Gister stond ze opeens tegen haar kinderstoel, wilde net naar beneden om haar te ondersteunen viel ze toch op de grond… Voelde me zo schuldigm

RacheldeB
    Bijdrager
    #10289438 Quote

Hier ook een flubber buik en zit nog 3 kg boven m’n gewicht wat ik woog voordat ik zwanger werd.

Ik kan ook nog niet niezen, rennen of springen zonder dat ik bijna in m’n broek plas🙈 

Hier is meneer doet meneer of 3 slaapjes van 1 uur of 2 slaapjes van 1,5 à 2 uur. Minderen in hoeveelheid melk wil nog niet echt. 

Komen op het moment 4 tanden tegelijk door boven😵 Zo zielig om te zien dat hij er zo’n last van heeft. 

Hij gaat ook steeds meer brabbelen en van de week schoof hij op z’n brillen naar achteren door de kamer! Wat gaat het ineens hard!

WvH
    Bijdrager
    #10289436 Quote

Zijn er kindjes waarbij de dutjes overdag ook ineens iets minder gaan. Wij hadden normaal dutjes van 1,5 tot 2 uur en sinds we naar 2 dutjes aan het gaan zijn is het nog maar 45 minuutjes tot klein uurtje. 

oja qua gewicht ben ik tijdens de zwangerschap 13 kilo aangekomen en dit was vrijwel meteen weg. Een tijdje geen eetlust gehad maar nu gelukkig weer wel. Merk wel dat mijn onderbuik wat flubbert. 

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10289169 Quote

Zeker slim zwanger yes!

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10289107 Quote

Buik, ja.. nóg meer flubber dan na de eerste zwangerschap. Meer striemen. En dat terwijl ik (iets)minder  weeg dan voor de zwangerschap..

Je krijgt er inderdaad wel weer heel veel voor terug 🙂

En mijn knoopjes gaan wel dicht, maar mijn broeken waren al te groot :p. Vlak na de eerste zwangerschap gekocht (slim hè)

Wittechocola
    Bijdrager
    #10289082 Quote

Ooooohhh Annemiekke, bij mij is het ZO erg😂

Ik zat voor m’n zwangerschap op het randje van ondergewicht/ gewoon gewicht. Ik ben nu 12 kilo zwaarder dan voor m’n zwangerschap😱 Vind dat niet heel erg, maar heb dus allemaal nieuwe broeken moeten kopen. Zo makkelijk als dat ik broeken kocht voor m’n zwangerschap, zo moeilijk gaat dat nu. M’n heupen zijn flink gegroeid, en heb nu normale benen. Ik vreet wel als een malle, ben nog steeds een bodemloze put. En iedereen om me heen zei; oh joh, jij hebt zó je figuur weer terug nadat de baby er is. NIET DUS😖

En die buik; bah. Heb echt een flubberbuik. Voor m’n zwangerschap echt een perfect strak buikje, had altijd strakke shirts aan. Nou, je raadt het al; ook nieuwe shirtjes moeten kopen. Allemaal losse shirtjes waar m’n buik niet zo op valt. 

Ben echt ongelukkig over m’n buik. Maar ik ga in maart beginnen met het revalidatietraject, dus daar zit ook 2x sporten in de week bij in. Dus wie weet dat ik daar nog wat aan kan doen. Vrees weinig, want volgens mij is het allemaal huid.

‘Maar je krijgt er zoveel voor terug’😅

Dus; ik voel je!!

Lees ook: Alles over doorslapen

Junidochter
    Bijdrager
    #10289052 Quote

Ten tijde van de borstvoeding bleef ik maar afvallen en woog ik minder dan voor de zwangerschap (was 23 kg aangekomen). Nu gestopt met de bv en kwam al gauw weer 2 kg aan. Nu dus op rantsoen…

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10289031 Quote

Hoe is het eigenlijk bij jullie lichamelijk qua oud figuur. Ze zeggen 9 maanden op en 9 maanden af. Ik heb van de week mijn oude broeken weer geprobeerd…kreeg de knoop niet dicht🙈. Ik dacht dat ik aardig was afgevallen maar die buik(Die ik nooit heb gehad) blijft

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct