Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren mei / juni 2019

• Auteur
  • Veraa
    Bijdrager
    #10240856 Quote

Ja doe ik dus ook altijd. Dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Mijn man wilde eerst wel schakelen met CB maar weetje… De kleine is vrolijk, groeit goed, drinkt goed, en heeft genoeg luiers dus ik denk dat het wel goed zit. Als het nou eind vd week nog is kan ik wel even bellen maar denk geen reden tot zorgen. Ook mede door jullie verhalen😊

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10242265 Quote

Hebben jullie baby’s ook nog een nachtvoeding? We zijn nu helemaal over op fles, een paar dagen geleden de laatste borst gegeven in de nacht. Kreeg het idee dat hij daar niet meer genoeg aan had. Nu komt hij nog steeds. Hij zal het nog wel nodig hebben. Wanneer kan ik verwachten dat hij doorslaapt? 

RacheldeB
    Bijdrager
    #10242484 Quote

Mijn zoontje krijgt nu drie weken volledig kv en komt ’s nachts voor 1 voeding rond 4 uur. Daarna slaapt hij tot ongeveer 8 uur.

Als hij voor een voeding komt, zal hij het wel nodig hebben.

Je zou nog kunnen proberen om de flessen overdag iets te verhogen.

Jippie
    Bijdrager
    #10242619 Quote

@Annemiek ik geef al vanaf de geboorte alleen maar kv maar precies op 5 weken sliep hij door dus sindsdien krijgt hij geen nachtvoeding meer.

Junidochter
    Bijdrager
    #10242674 Quote

Hier volledig bv. Vorige week sliep ze door van 23u tot 6.45u…. nu helaas s nachts rond 3u weer een voeding. En rond 6.30u standaard wakker. Hopelijk pakt ze het snel weer op. Nog 1 week vrij……

CLB
    Bijdrager
    #10242696 Quote

Ik heb echt geluk. Vanaf 3 maanden slaapt mijn zoontje door van 22 tot 7, en sinds een week of 2/3 zelfs van 7 tot 7.. Geef volledig bv. Overdag zijn het wel meer Hazen slaapjes.

Gisteren de voorlopig laatste prikjes gehad. Nu pas weer bij 11 maanden. Wat vliegt de tijd. Deze week ook weer begonnen met werken, wel weer even zoeken naar de balans maar vond het wel weer goed om wat anders te doen dan alleen maar moederen. Hoe is het voor jullie? 

Lees ook: Alles over doorslapen
    #10242725 Quote

Ooh, CLB, wel klein beetje jaloers! Al doet mijn dochter van 11 weken het ook prima, slaapt van 11-7 ongeveer. meestal is ze tot een uur of 11 ook nog te actief om echt weg te leggen. Gister niet, toen heb ik haar rond half 9 in bed gelegd en kwam ze vannacht om half 4, half 7 en kwart over 10(het is tenslotte weekend..!). In de ogen van de meeste ouders slaapt ze dus prima door, op volledig BV. Nu op naar 8-8! 

Summerrr
    Bijdrager
    #10242759 Quote

Tja doorslapen.. ik heb het maar even losgelaten. Ze gaat nu rond 7:30 naar bed, maak haar om 22:30 wakker voor de laatste fles en dan sliep ze de laatste weken tot 5 uur / half 6, en daarna tot 8. Helaas is dat sinds een paar dagen weer 3 uur geworden. Ze drinkt ook nog steeds tussen de 70-100 cc per keer, dus ze zal het wel nodig hebben. Ik ben sinds maandag weer begonnen met werken en dan zijn die nachten wel pittig. Mijn vriend helpt, alleen word ik dan snachts als hij de fles geeft alsnog wakker. Ik ben aan het twijfelen om haar op haar eigen kamertje te laten slapen, zal denk rustiger zijn voor iedereen maar ben er toch nog niet aan toe. Slapen ze bij jullie al op hun eigen kamer?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct