Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren mei / juni 2019

• Auteur
  • Steefje
    Bijdrager
    #10271084 Quote

Zijn er meer kindjes die ineens moeite hebben met inslapen ‘s avonds? Overdags nergens last van. Na de laatste fles die we rond 19.00 geven heeft ze er echt moeite mee. Routine is niet veranderd. Als ze eenmaal diep slaapt dan slaapt ze de nacht door maar soms zijn we ‘s avonds echt wel ff bezig met haar.. 

Steefje
    Bijdrager
    #10271085 Quote

Ze is overigens bijna 7 mnd. Sprongetje net gehad… zal wel eens fase’ zijn naar zo gek ze had er nooit echt moeite mee

Jippie
    Bijdrager
    #10271096 Quote

Hier gaat het avondslaap ook ineens moeizaam en ik moet ook wel wat moeite doen. Maar… we hebben tandje nummer 2 door, morgen hoogtepunt van de sprong en hij heeft nog steeds oorontsteking dus gisteren toch met antibiotica gestart. Misschien dat dat de reden is..

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10271131 Quote

Haha ja wauw, nu al manipuleren, knappe baby’s 😉 Hier over het algemeen meer moeite met inslapen, sowieso. maar al een paar maanden dus dat hoort vast niet bij de sprong nu :p 

Beterschap jippie, oorontsteking is zo naar 

Jippie
    Bijdrager
    #10271638 Quote

Pff zeg dat zwangeryes. Nu al een week. Ik ga morgen de huisarts weer bellen, want onder zijn slaap is het nog steeds dik. Ook blijft hij verkouden en hoest veel. 

RacheldeB
    Bijdrager
    #10271844 Quote

Vandaag ben ik begonnen om hem in zijn eigen kamer te laten slapen ipv in de co-sleeper naast ons bed! 
    Hij vindt alles mega interessant dus het is elke keer een uitdaging maar uiteindelijk lukt het ! 
    Andere moeders die dit al gedaan heb of ook net de wisseling gaan maken? 
    Ben wel benieuwd of jullie nog tips hebben. 

Lees ook: Alles over doorslapen

Ananasss
    Bijdrager
    #10271874 Quote

Geen tips helaas. Onze smurf slaapt werkelijk altijd overal als ik vind dat het slaaptijd is. In dr eigen bedje. Bij oma en oma. In dr campingbedje als we ergens op visite zijn. Dus hoe we dat doen, uhm, geen idee!

zijn er hier al baby’s die vlees of vis krijgen? Werd ons van de week op het cb verteld dat we daar langzaamaan eens mee mogen beginnen (6 mnd is ze nu). Wat geef je ze dan? Gewoon kipfilet of gehakt of zalm ofzo? 

Ananasss
    Bijdrager
    #10271876 Quote

Verder heeft ze de arts op het cb verrast door te gaan staan hahaha. Draakje is het. Nu 73.5 cm en net iets meer dan 8 kg. Lang dun dametje. 
    Zijn er hier al dames die af en toe nadenken over een eventuele tweede? Ik k kreeg van de week ineens die vraag, maar dat is echt nog geen seconde in mij opgekomen! Sowieso nu vind ik zelf erg snel, maar kan me ook nog niet voorstellen dat over een half jaar of een jaar ofzo weer ineens die kriebels komen 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct