Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby’s geboren mei / juni 2019

• Auteur
  • Wittechocola
    Bijdrager
    #10287044 Quote

Thanks Ananasss! Ik ga de aanbiedingen maar in de gaten houden dan. Zie idd de maandbox bij Wehkamp in de aanbieding met 50% korting. Maar helaas alleen maat 2. Moet maat 3 hebben. Dus maar even geduld hebben en goed zoeken😅

RacheldeB
    Bijdrager
    #10287094 Quote

Wittechocola, wij gebruiken ook pampers premium protection. Ik vind die persoonlijk fijner dan bijv huismerk van kruidvat of etos. 

Vorige week lekte hij ineens door, nu 1 maatje groter en gelijk geen doorlekken meer! 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10287170 Quote

Hier begint de dag nu ook half 6, dus dat blijkt weer normaal te zijn :p. Fijn dit forum.

Hier ook premium protection dus 🙂 erg fijn! 

WvH
    Bijdrager
    #10287222 Quote

Idd fijn dit forum. Het vroege wakker worden zal wel even een fase zijn 😊. Prettig weekend 

WvH
    Bijdrager
    #10287223 Quote

Oja wij gebruiken ook premium protection. Vaak bij wehkamp in de aanbieding. 

Summerrr
    Bijdrager
    #10287262 Quote

Ik gebruik etos, veel geprobeerd maar vind die toch het fijnst. Alhoewel ze wel vaak snachts lekt, mja ze krijgt dan ook nog 2 flessen in 1 luier..

Lees ook: Alles over doorslapen

Steefje
    Bijdrager
    #10287289 Quote

Hier ook vroeger wakker dan normaal. Wij gebruiken ook premium protection. In de nacht Pampers baby dry. Altijd wel ergens in de aanbieding. 

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10287385 Quote

Wij zijn heel tevreden met kruitvat, echt nooit problemen mee gehad. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct