Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bevallen december 2021

• Auteur

Wij hebben gister onze eerste echo gehad! Zo spannend! Alles zag er goed uit! 7+2 🙂
    Ik ben enorm misselijk en geef ook veel over, waardoor ik echt futloos ben! Hopelijk gaat dat snel over!
    Hoe voelen jullie je?

#10444608 Quote

#10444610 Quote

Vandaag 5+1 weken zwanger van mijn 2de kindje . Ben vooral moe en heb veel trek. (Nouja trek.. dat juist niet maar mijn maag rammelt wel vaak 😂 )

Uitgerekend 21 december. dinsdag 4 mei de eerste echo.
    vanmorgen de verloskundige gebeld , werd wakker met bloedverlies .. helder rood , kleine stolsels en slijm. nu afwachten of het stopt of niet .

Ik maak me echt veel zorgen , dit heb ik bij mijn eerste niet gehad . 

Hoe gaat het nu met je?

#10447126 Quote

Hi mommy’s to be!

Ik ben nu 8 weken zwanger en uitgerekend op 21 december.
    Aankomende week de eerste echo..
    super moe en pijnlijke borsten maar nog niet echt een buikje te zien… hoe zit dat bij jullie ? 🙂

#10448675 Quote

Hi mommy’s to be!

Ik ben nu 8 weken zwanger en uitgerekend op 21 december.
    Aankomende week de eerste echo..
    super moe en pijnlijke borsten maar nog niet echt een buikje te zien… hoe zit dat bij jullie ? 🙂

Gefeliciteerd! Hier 22 uitgerekend! Ik begin een heeeel klein buikje te zien, maar vraag me soms ook af of het niet lucht is 🙂

Ik ben heel erg moe en krijg vanmiddag ook medicijnen tegen de misselijkheid, dat was niet meer te houden

WendyK
    Bijdrager
    #10448736 Quote

Wij hebben morgen onze 1e afspraak staan bij de verloskundige. Spannend!! Ik denk dat het daarna pas echt gaat landen dat ik zwanger ben. Wel ben ik erg moe, bijna elke dag ga ik in de middag een uurtje slapen. En mijn maag voelt de hele dag leeg ofzo. Maar echt zin aan eten of drinken heb ik ook niet echt. 27 december zou ik uitgerekend zijn.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #10450646 Quote

Gefeliciteerd! Hier 22 uitgerekend! Ik begin een heeeel klein buikje te zien, maar vraag me soms ook af of het niet lucht is 🙂

Ik ben heel erg moe en krijg vanmiddag ook medicijnen tegen de misselijkheid, dat was niet meer te houden

Jij ook gefeliciteerd! ☺️
    Afgelopen week heb ik de eerste echo gehad en wauw … wat was dat bijzonder!!
    Heb jij je 1e al gehad ?
    Hoe is het met de misselijkheid?

#10450647 Quote

Wij hebben morgen onze 1e afspraak staan bij de verloskundige. Spannend!! Ik denk dat het daarna pas echt gaat landen dat ik zwanger ben. Wel ben ik erg moe, bijna elke dag ga ik in de middag een uurtje slapen. En mijn maag voelt de hele dag leeg ofzo. Maar echt zin aan eten of drinken heb ik ook niet echt. 27 december zou ik uitgerekend zijn.

Hoe is je eerste afspraak gegaan?
    Ook ik slaap elke dag wel in de middag pfff .. haha
    Is het al geland ?
    Ik vind het nog steeds heel erg spannend en geloof het ook nog niet helemaal

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct