Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bevallen In 2017

• Auteur
  • Kim2017
    Bijdrager

Hi,

Zijn er nog meer moeders hier bevallen in 2017 van hun eerste (of 2e/3e…)? Ik ben 28 februari bevallen van mijn eerste, een dochtertje, ben 31 jaar en woon in Rotterdam. Het lijkt me fijn om ervaringen te delen.

Groetjes, Kim

Mounique
    Bijdrager
    #5723531 Quote

Gefeliciteerd met je dochtertje!

ik ben 16 januari bevallen ook van een dochtertje. Het is ook mijn eerste kindje.

Kim2017
    Bijdrager
    #5723622 Quote

Jij ook gefeliciteerd!

Jouw dochtertje is al een paar weekjes ouder zie ik. Hoe gaat het bij jou?

Denise92
    Bijdrager
    #5723878 Quote

Hallo dames,

Ik ben 19 februari bevallen van mijn kleine man. Hier gaat alles prima.

Ben 25 jaar en is mijn eerste kindje.

Groetjes denise

Kim2017
    Bijdrager
    #5724600 Quote

Hey Denise,

Jij ook gefeliciteerd met je kleine! Hoe gaat het tot nu toe?

Denise92
    Bijdrager
    #5724775 Quote

Hoi kim.

Het begint allemaal beter te gaan.

mijn manneke is met 36 weken geboren en heb een zeer snelle bevalling gehad. Dus dit besef wordt nu pas allemaal duidelijk.

En hoe gaat het bij jou?

Kim2017
    Bijdrager
    #5726341 Quote

Jeetje dat is wel vroeger dan je wilt. Hoe gaat het met hem? Kan me voorstellen dat het even duurt om aan de situatie te wennen dan.

Ik ben bevallen dmv keizersnee omdat mijn meid in stuitligging lag. Ben nog flink herstellende dus het gaat niet altijd even soepel. Gelukkig gaat het met haar allemaal goed.

Denise92
    Bijdrager
    #5726437 Quote

Ja gelukkig doet hij het heel goed. Na 24 uur in het ziekenhuis mochten we al naar huis toe.

Ah jeetje dat is inderdaad niet niks! Doe het maar rustig aan dan.

Heb je haar wel voldragen? Ik zag dat de kleintjes zich 9 dagen schelen. Leuk!

Hoe groot en zwaar is je meisje? En hoe gaat het met de voeding?

Kim2017
    Bijdrager
    #5727562 Quote

Oh lekker zo snel naar huis. Wij mochten 5 dagen blijven, maar op zich was dat ook 5 dagen fulltime kraamhulp dus ook wel fijn.

Ze is met 39 weken en 2 dagen gekomen en was er ook wel klaar voor (12u voor de geplande kz braken mijn vliezen). Nu is ze 53.8cm en 4086gr 🙂 En jouw mannetje?

Ze krijgt bv op verzoek en begint er enigszins een ritme in te krijgen. Dat ik dat typ is vast vragen om ellende vannacht haha. Hoe gaat dat bij jou?

9 dagen scheelt echt heel weinig. Leuk hoor :)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct