Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

"De dames die al wat langer wachten….."

• Auteur
  • FleurBo
    Bijdrager
    #10344943 Quote

Zwindo wat fijn dat je genoten hebt! Niet schuldig over voelen hoor 🙂

kaatkaat ik twijfel daar ook wel eens over. Toevallig gisteren eens artikel gelezen in volgens mij de Wendy (online) over moederinjehart.nl die zulke hulp biedt. Misschien wat voor jou?

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10344972 Quote

Mag ik even gillen? Hoorde net van mijn oma dat een van mijn nichtjes zwanger is. Echt he….zowel hij als zij roken als ketters, zij is echt te zwaar en ik vind het gewoon niet eerlijk!!! Het is erg om te zeggen, maar ik gun het haar zo niet! Ik schaam mij er voor, maar ik ben echt WOEST!

Lotjejansen
    Bijdrager
    #10344999 Quote

Grrrrrrrrr echt té frustrerend lapjesendraadjes, niet te doen. Zoveel moeite en tijd en stress als er ingaat zitten voor jezelf en een ander krijgt het bijna als vanzelf. 

Ikbendoutzen
    Bijdrager
    #10345005 Quote

Lapjesendraadjes, ongelooflijk hoe oneerlijk de wereld in elkaar steekt he…. sommige mensen die totaal ongeschikt zijn knippen 1x met hun vingers en anderen die super geschikt zijn moeten er een traject voor doorstaan… mijn zus is kinderloos, zij zijn echt de meest geschikte ouders ooit…. de wereld is verschrikkelijk oneerlijk! Dus woest zijn mag je! 

Zwindo
    Bijdrager
    #10345019 Quote

Lapjesendraadjes ik snap je reactie helemaal! Het is zo verschrikkelijk oneerlijk verdeeld soms. Dus gil het maar even allemaal eruit hoor, gelijk heb je! Ik hoop zo dat het ons allemaal ook snel gegund is.

FleurBo
    Bijdrager
    #10345037 Quote

Lapjesendraadjes wat frustrerend zeg! Het is inderdaad allemaal heel oneerlijk verdeeld 🙁

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Heefteenwens
    Bijdrager
    #10345060 Quote

Hier gister avond ook een zwangerschap aankondiging. Ik gun het ze van harte, super leuk natuurlijk!!

Maar gister nadat ik weg ging van de verjaardag kwam bij mij voor het eerst het besef dat zwanger worden niet voor iedereen zo makkelijk is, voor het eerst dat er een traan over mijn wang ging. Een traan van besef dat ik deze week de diagnose heb gehad voor PCOS, voor het eerst het besef dat ik aan de medicatie moet voor ovulatie inductie. En vooral de vraag, waarom heb ik dit.. 
    Tuurlijk wetende dat dit iedereen kan overkomen.. toch ook pijndelijk dat gister de vraag na mij gesteld wordt, wanneer ik aan de beurt ben.. want het wordt wel eens tijd. Het echte antwoord weer kunnen verbloemen door een rare opmerking te maken.. vooral het niet weten welke antwoord je moet geven.

Voor nu ook wel blij dat er een oorzaak is en dat we over 1,5 week de uitslagen van het laatste onderzoek binnen krijgen en definitief kunnen starten. En hopend dat ik zwanger 2020 het jaar ga verlaten. 🤞🏻

Happy Yellow
    Bijdrager
    #10345094 Quote

Dag dames, ik heb even een tijdje niet meegelezen op het forum om mezelf wat rust te gunnen, maar wat een berichten zeg!

Voor iedereen veel knuffels die aankondigingen in hun omgeving hebben gehad, ik herken jullie frustratie!

@heefteenwens, de vragen wanneer jullie aan de beurt zijn, kunnen heel pijnlijk zijn. Mijn standaard reactie op mensen die dicht bij me staan is: er zit een verschil tussen kinderen ‘nemen’ en ‘krijgen’. Of ik lach alleen schaapachtig. Als mensen vinden dat het tijd wordt, stel ik de vraag terug: en bij jullie? Of bij hun zwangerschap: nemen jullie hierna er nog een? Ik bedenk me ook dat de ander vaak de vraag stelt uit interesse, of omdat ze geen idee hebben dat we er al een jaar mee bezig zijn. Ze weten het vaak niet en de vragen zijn niet slecht bedoelt. Dit bedenken, houdt mijn emoties in toom 😉.

Hier zit ik inmiddels op 7 DPO, deze rond niet getemperatuurd en er een stuk minder mee bezig. Ik heb voor mezelf bedacht dat ik me komende maand ga focussen op gezond eten, meer beweging en voldoende balans. Dit is zo fijn!

En uiteraard krijg ik vandaag buikkrampen die lijken op m’n menstruatie en op 7 DPO denk ik gelijk aan een innesteling 🙄. Mezelf iets voornemen en me er ook nog aan houden is toch best lastig 🙃. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct