Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

"De dames die al wat langer wachten….."

• Auteur
  • Lotjejansen
    Bijdrager
    #10363542 Quote

Pffff heftig knuffeltjeee. Het is ook echt verdrietig dat jullie hierdoor heen moeten. Keihard en confronterend lijkt me dan zo’n dag als vandaag. Die prijslijst is ook wel erg zakelijk en niet subtiel in de fase waarin jullie nu zijn. Sterkte nog met werken vandaag 🌻🍀

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10363561 Quote

Het is dat we van het vorige ziekenhuis al weten dat vriendlief onvruchtbaar is, maar nee, het mocht wel subtieler. Het is geen snack uit de snackmuur van de Febo. Het is ook geen thuisbezorgd. Het is ook eigenlijk niet in geld uit te drukken. 

——-

En dan knalt al het verdriet van vriendlief naar buiten. Uit pure onmacht ramt hij bijna een gat in de muur.

Vandaag weer een nieuw ziekenhuis. Nieuwe witte jassen. Nieuwe onderzoeken.

Mijn grote sterke beer. Hij heeft in geen twintig jaar bloed laten prikken. 

Onze hoofden en handen vol informatie verlaten we het ziekenhuis.
    Folders over onvruchtbaarheid en ivf. Mesa en Tesa.

En dan, voor het eerst breekt vriendlief. Mijn grote stoere viking. Het is teveel.

Hij wil geen nare onderzoeken meer. Geen witte jassen. Geen ziekenhuizen.

En ik dan, vraag ik hulpeloos. Worstelend met mijn eigen verdriet.

Dat was het moment dat vriendlief zichzelf even verloor. Na een ochtend narigheid. Nu het nog maar eens onderstreept werd dat hij onvruchtbaar is. 

We houden elkaar vast. Huilen. Verdriet wat diep vanbinnen komt.

Lotjejansen
    Bijdrager
    #10363717 Quote

😪💟

Lolita
    Bijdrager
    #10363720 Quote

Ah super bedankt lapjesendraadjes voor je reactie. Ik weet nu een beetje meer wat ik kan verwachten. Ik hoop dat de afspraak kan doorgaan ondanks alle nieuwe regels wat betreft Corona.

Knuffeltjeee wat verschrikkelijk wat jullie nu allemaal op je bordje krijgen.. naast het heftige nieuws van onvruchtbaarheid krijg je dan ook nog eens een hoge prijslijst mee.. Het lijkt me ook super lastig als je allebei anders omgaat met het verwerken van dat soort tegenslagen. Ik hoop dat jullie goed kunnen blijven praten en dat jullie samen goed kunnen beslissen waar jullie het best bij voelen en alles rustig een plekje kunnen geven. Heb je wel iemand waar je je verdriet een beetje kwijt kunt? Het is ook niet goed als je alles blijft inslikken natuurlijk.. Dikke knuffel van mij!

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10363750 Quote

Jeetje Knuffeltjeeee, wat een dag!

Ja die prijslijsten…het hoort erbij maar om dat nu meteen zo plompverloren te geven… het is wel een lekkere reden om even enorm kwaad of verdrietig te worden! Want waarom krijgen andere mensen ze gratis terwijl ze soms niet zo geschikt zijn en waarom moeten andere mensen een fortuin neer leggen voor 1 kindje? En dat is gewoon zo vet oneerlijk!!

Ik heb hier weleens gezegd, ons kindje gaat kostbaarder dan goud zijn.

Sterkte!!! Geef het tijd. Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus enzo. En uiteindelijk kun je het dan toch over die auto hebben, of andere gadgets.. Maar nu moet je daar inderdaad niet over beginnen

ProjectTT
    Bijdrager
    #10363770 Quote

Jeetje knuffeltje wat een confrontatie… hele dikke knuffel en kracht om dit te verwerken en een plek te geven. En zeer subtiel zo’n prijslijst, bah.

Welkom aan de nieuwe dames. Lolita, fijn dat jullie direct naar het ziekenhuis moeten dat scheelt weer wat wachttijd hopelijk wanneer ze zoals Lapjesendraadjes al zei direct onderzoek bij jou doen, wij hadden in augustus bijv. de eerste afspraak telefonisch vanwege corona. En sterkte de komende tijd want het brengt ook genoeg onzekerheid met zich mee!

Gisteren de HSG gehad, behalve dat het ongemakkelijk was (3x opnieuw de eendenbek, slangetje dat niet wilde) viel de pijn gelukkig mee, voelde wel wat krampen maar minimaal. En belangrijkste alles ziet er goed uit! Nu tot maart dus aan ons om te laten zien dat we het zelf kunnen. 

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10363794 Quote

Dankjewel iedereen! De emoties weer gezakt, elkaar gister een dikke knuffel gegeven en op tijd gaan slapen. Begin middag potje inleveren en dan maar weer wachten… Volgens mij duurde het ook weer een week of 5 tot ze eventueel konden inplannen? Met de corona is natuurlijk niets zeker…

Project tt Wat spannend! Zou toch mooi zijjn, als kerstcadeautje bijvoorbeeld…

Lolita
    Bijdrager
    #10363861 Quote

lapjesendraadjes mooi gezegd dat onze kindjes kostbaarder dan goud gaan zijn! Mijn vriend zei ook al ‘als we er wat langer op moeten wachten, dan zal het wel een heel bijzonder kindje gaan worden’ en daar hou ik me ook maar aan vast!  ProjectTT ja ik ben ook heel blij dat de afspraak staat in het ziekenhuis! We moesten wel 1,5 maand wachten, maar goed op zich is dat ook wel weer omgevlogen. Nu alleen hopen dat we niet worden afgebeld door Corona, blijft toch spannend met alle nieuwe ontwikkelingen.. nog een klein weekje wachten. Fijn dat je de HSG achter de rug hebt en dat jullie in principe een goede kans hebben tot maart dat er wat moois kan gebeuren ✨

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct