Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

"De dames die al wat langer wachten….."

• Auteur
  • Lovetennis
    Bijdrager
    #10363955 Quote

Welkom Zebrina

Ik ben 33 en mijn vriend en ik gaan ronde 11 in. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen, helaas lijkt mn menstruatie zich aan te dienen en dat betekent het inplannen van HSG. Als het doorgaat nu..

ProjectT fijn dat het achter de rug is bij jou! Ik ga voor je duimen.

Meiden, heb al jullie berichtjes gelezen en voel bij iedereen toch ook wel

echt die corona-angst, ik heb dat zelf ook.. ik hoop echt dat ik de HSG nog krijg . Fingers crossed.

Lovetennis
    Bijdrager
    #10363956 Quote

Welkom Zebrina

Ik ben 33 en mijn vriend en ik gaan ronde 11 in. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen, helaas lijkt mn menstruatie zich aan te dienen en dat betekent het inplannen van HSG. Als het doorgaat nu..

ProjectT fijn dat het achter de rug is bij jou! Ik ga voor je duimen.

Meiden, heb al jullie berichtjes gelezen en voel bij iedereen toch ook wel

echt die corona-angst, ik heb dat zelf ook.. ik hoop echt dat ik de HSG nog krijg . Fingers crossed.

FleurBo
    Bijdrager
    #10363980 Quote

Inderdaad lovetennis: overal Corona-angst! Ik kan ook zo boos worden van alle mensen die zich niet aan de regels houden.. dan denk ik: door jullie moeten we nu nog langer op ons kindje wachten 🙁 hoewel ik er nog steeds op hoop dat deze ronde geluk gaat brengen. 

gelukkig mag mijn vriend wel gewoon voor het zaadonderzoek naar het ziekenhuis, was al bang dat dat niet door zou gaan. Ben benieuwd wat daar uit komt. Hetzelfde, slechter of beter dan vorige keer.. bij de uitslag ook maar serieus aandringen op die HSG. Wil echt dat ze dat eerst doen voor we met IUI en hormonen gaan beginnen. 

Vis
    Bijdrager
    #10364037 Quote

Pff nou de coronastress begin ik ook wel te voelen! Er is ons begin september verteld dat de wachtlijst voor IUI erg lang was geworden door corona en ze wellicht weer af moesten schalen vanwege oplopende besmettingen.. Ik heb me er toen maar bij neergelegd dat het waarschijnlijk niet meer dit jaar zou zijn, maar als het zo doorgaat wordt het nog eens halfverwege volgend jaar! *zucht*

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10364066 Quote

Ook ik ben bang. Maar goed, ik krijg tenminste over een paar weken nog een telefonisch consult over de operatie. Dat kan in ieder geval doorgaan. Al gaan wij er thuis van uit dat de operatie wel 2021 gaat worden, dan kan het alleen maar meevallen als het toch nog december wordt!

Ik kan ook echt boos worden om mensen die zonder mondkapje lopen, geen afstand houden of hoestend over straat gaan. Het is natuurlijk wel het seizoen om verkouden te worden, dus we zullen het niet helemaal tegen kunnen houden.

Lovetennis
    Bijdrager
    #10364467 Quote

Oooh dames ik ga zo voor iedereen duimen dat het door mag gaan!

Ik ben gisteren gebeld door het ziekenhuis en mijn HSG staat gepland voor 26 oktober.. ik hoop dat het goede nieuws is, dat ze hem in ieder geval hebben ingepland. Misschien scheelt het dat wij in het oosten van het land wonen.
    Ik duim voor jullie allemaal! 🍀 

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #10364540 Quote

Hoi iedereen, Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil me nu even voorstellen. Ik ben Gomi, 32 jaar en sinds november vorig jaar gestopt met de pil. Ben dit jaar wel even zwanger geweest, maar met de echo van 10 weken bleek er geen hartje meer te kloppen. Na de curettage alweer 6 rondes gehad zonder succes.. Binnenkort staat de uitgerekende datum ook voor de deur wat ik erg moeilijk vind. Ook mijn vriend heeft veel verdriet en een hele grote kinderwens.  De gynaecoloog vind het echter nog veel te snel om in te grijpen, terwijl ik elke maand zieker en zieker word tijdens mijn menstruatie. Iets wat ik voor de curettage niet had. Het doet wel deugd met jullie te mogen meelezen. Liefs, Gomi

FleurBo
    Bijdrager
    #10364885 Quote

Vis hé balen dat er zo’n lange wachtlijst is.. mag je wel al op de wachtlijst of moet je eerst nog een paar maanden zelf proberen? Anders kunnen ze jullie misschien nu al op de wachtlijst plaatsen?

lovetennis wat fijn dat je zo snel voor de hsg kan! De maanden erna heb je ook meer kans toch?

hier gaat het een beetje met ups en downs. Komende donderdag moet ik weer ongesteld worden en ergens hoop ik dat het niet gebeurt.. toch al overal signalen dat het er aan gaat komen, maar toch blijf ik die hoop weer houden. Terwijl ik op sommige momenten extreem in de put zit. 
    mijn vriend heeft vorige week weer opnieuw zaad moeten inleveren. Ik ben heel benieuwd wanneer hij de uitslag krijgt.. de arts zou bellen, maar heeft niet gezegd wanneer. Tijdens dat gesprek ook meteen maar vragen of ik voor een hsg kan komen en misschien ook of we al op de wachtlijst voor IUI geplaatst kunnen worden. Die zal ook wel flink oplopen.. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct