Hoi hoi
Mamavankipje weet je al meer of heeft het doorgezet ik blijf duimen dat het een innesteling was
Nwj balen dat je even niet door kon door de feestdagen bij ons ging het gewoon door gelukkig nu weer verder naar iui2 hopen op een positieve test wanneer weet een echo?
Belgogermo bij ons het zelfde ik heb 2 kids uit een eerdere relatie zijn nu 9 en 11op de spontane manier zwanger geworden maar voor mij en mijn vriend is dit ook een hele nieuwe ervaring wij hebben nu 6x iui gehad en wachten nu op een intake voor ivf ik had niet verwacht dat we het traject is moesten dat was wel een teleurstelling dat het na een jaar proberen niet lukte maar nu bijna een jaar onder behandeling voor een kindje
Minime heb je altijd zo’n cyclus of is dit erg lang voor jou heeft het nu ook doorgezet of zit je nog steeds in spanning?
Lapjesendraadjes hoe gaat het met jou heb je al een afspraak staan voor een echo? Ben benieuwd je heb zo’n lange adem moeten hebben tot dit moment zoveel respect gekregen voor jou dat ik denk ik heb niks te klagen alles goed maar leeftijd is het probleem maar dat wekt ook wel.weer frustratie op omdat je dan denk alles goed waarom lukt het niet dan voelt het ook dat je faalt als vrouw omdat daar het mis gaat