Zwindo jammer dat we steeds zo bezig zijn met naar een moment toeleven he? Terwijl er ook heel veel leuke dingen gebeuren tussen het wachten door. Vandaag ben je begonnen met de medicatie of niet? Zijn dat de decapeptyl spuiten?
lulu toch altijd spannend de week voor je menstruatie! Hopelijk is het niet nodig om je aan te melden voor IUI, maar kan me voorstellen dat het ook fijn is om met iets anders te beginnen. Toch weer nieuwe kansen en misschien werkt het voor jullie!
caroline wat een spannende dag morgen! Heel veel succes en hopelijk een hele mooie echo! Dat je geen bloedverlies hebt gehad is al een goed teken!
hier vanochtend nog steeds een negatieve test. Vind het echt frustrerend dat ik nog door moet met de hormonen terwijl ik eigenlijk al weet dat het voor niets is. Gek genoeg voelde ik me gisteren en vandaag best goed. Hielp ook dat ik lekker druk was met leuke dingen op werk. Hoop dat ik snel door mag met een nieuwe poging en het niet weer 8 weken duurt tot we weer mogen beginnen.